بهمن دیگنیتی با پلاک ملی در سفرهای نوروزی + قیمت نمایندگی و بازار

تحویل بهمن دیگنیتی پرایم پلاک ملی
تحویل بهمن دیگنیتی پرایم پلاک ملی

در روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر حضور بهمن دیگنیتی پرایم با پلاک ملی در فضای مجازی منتشر شد. حال ظهر امروز خبرنگار اسب بخار تصاویری از نسخه پلاک ملی این خودرو را تهیه کرد و اطلاعاتی در مورد قیمت این کراس اوور مونتاژی به دست آورد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، تردد محصول جدید بهمن موتور، دیگنیتی پرایم در جاده ها کشور آغاز شده و حال نمونه ای نسخه پلاک ملی این خودرو به شهرک خزرشهر استان مازندران آمده و این در حالی است که هنوز فروش عمومی دیگنیتی پرایم آغاز نشده است.
در گفت و گوی خبرنگار اسب بخار با مالک این خودرو مشخص شد که فروش محصول جدید گروه بهمن به مصرف کنندگان از طریق سهمیه نمایندگی های این شرکت ممکن بوده و فعلا برخی عاملیت های بهمن موتور، موجودی و سهمیه خرید خود را به مشتریان واگذار می کنند. دیگنیتی پرایم با قیمت ۸۵۰ میلیون تومان توسط نمایندگی گروه بهمن به مالک خودرو فروخته شده است. این در حالی است که قبلا قیمت کارخانه ۷۶۰ میلیون اعلام شده بود. در پی حضور محدود دیگنیتی با مدل ۱۴۰۰ در بازار کشور، شاهد قیمت گذاری تا ۹۶۰ میلیون تومان هم برای این خودرو هستیم.

مدیران 777 مدیران 777

بنابراین گزارش، تردد دیگنیتی پرایم با پلاک ملی در حالی آغاز شده است که اواخر اسفندماه معاون فروش و خدمات پس از فروش بهمن موتور در تاریخ ۲۶ اسفندماه، ضمن تکذیب مجدد خبرهای غیررسمی منتشر شده در فضای مجازی درباره فروش دیگنیتی و همچنین قیمت دیگنیتی، گفت: « تنها مرجع رسمی برای انتشار اخبار محصولات این شرکت، سایت اینترنتی بهمن موتور و شبکه های اجتماعی بهمن موتور بوده و سایر اطلاع‌رسانی‌های متفرقه، مورد تایید بهمن موتور نخواهند بود ».
میرمنصف ضمن اشاره به شروع تولید خودرو دیگنیتی در فاز آزمایشی، گفته که تولید انبوه این محصول جدید از اوایل سال ۱۴۰۰ شروع خواهد شد. ضمن اینکه ثبت نام از خریداران دیگنیتی نیز از اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ شروع می‌شود.

بر اساس این گزارش ،مدیرعامل بهمن موتور در حاشیه نمایشگاه قطعات گروه بهمن که در بهمن برگزار شد، اعلام کرد: « دیگنیتی پرایم با میزان داخلی‌سازی ۳۰ درصدی به بازار خواهد آمد ». همچنین به‌گفته علیمرادلو بهمن موتور برای سال ۱۴۰۰، تولید ۳۵۰۰ تا ۵۰۰۰ دستگاه دیگنیتی پرایم را برنامه ریزی کرده است.

حتماً ببینید: ویدیوی تست و بررسی بهمن دیگنیتی پرایم در اسب بخار به همراه تست شتاب

معرفی مختصر بهمن دیگنیتی پرایم به مناسبت تحویل حضور این خودرو با پلاک ملی:

بهمن دیگنیتی پرایم یک کراس اوور مونتاژی است که این روزها به مرحله تولید در ایران رسیده و در اصل، نسخه ایرانی ix5 به حساب می آید. این کراس اوور سبک طراحی کوپه را دارد و به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو شارژر ۱۴۸ اسب بخار با گشتاور ۲۲۰ نیوتن متر مجهز است. همچنین جعبه دنده اتوماتیک CVT توان این پیشرانه را به چرخ های جلوی دیگنیتی پرایم می رساند. سقف پانوراما، فرمان کمکی برقی، رینگ آلومینیومی، درِ صندوق برقی، استارت دکمه ای، فناوری LED چراغ ها، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، نمایشگر لمسی، کروز کنترل و محدود کننده سرعت، تریم داخلی چرم، تهویه اتوماتیک، صندلی برقی راننده، استارت دکمه ای، ترمز پارک برقی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، دوربین ثبت وقایع و… از جمله امکانات دیگنیتی پرایم است.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.