دیگنیتی پرستیژ 2 میلیارد تومان را رد کرد! (معاملات لغو شد)

دیگنیتی پرستیژ 2 میلیارد تومان را رد کرد!
دیگنیتی پرستیژ ۲ میلیارد تومان را رد کرد!

بر اساس اطلاعیه منتشر شده، تمامی معاملات انجام شده برای دیگنیتی پرستیژ از سوی کمیته بازرسی لغو شده و امکان خرید این کراس اوور جدید با قیمت اعلامی مشتریان وجود ندارد. بعد از ظهر امروز، دیگنیتی پرستیژ تا سقف نزدیک ۱۱۶ درصد رشد قیمت را نسبت به بهای پایه تجربه کرد و قیمت تمام شده این خودرو از محدوده ۲ میلیارد تومان گذشت.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

حتماً ببینید: ویدیوی تست و بررسی دیگنیتی پرستیژ در اسب بخار

با آغاز فروش دیگنیتی پرستیژ گروه بهمن در بورس کالا، قیمت تمام شده این کراس اوور جدید به فراتر از ۲ میلیارد تومان رسید. قیمت گذاری انجام شده در بورس کالا برای دیگنیتی پرستیژ، نزدیک به ۱۱۶ درصد نسبت به بهای مصوب کارخانه افزایش پیدا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، بر اساس آنچه که بورس کالا اعلام کرده است، دیگنیتی پرستیژ قیمت پایه ۹۹۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را داشته است.

دیگنیتی پرستیژ سفید (تریم مشکی)

در نخستین نوبت عرضه دیگنیتی، ۲۶ دستگاه دیگنیتی پرستیژ سفید (تریم مشکی) با قیمت پایه ۹۹۶.۵ میلیون تومان روی تابلو رفت.

در برابر عرضه مزبور، ۳۸۲ دستگاه تقاضا شکل گرفت که عرضه مزبور با ۷۵.۸۸ درصد رقابت با میانگین قیمت ۱.۷۵۲میلیارد تومان فروخته شد. کمترین قیمت مچ شده نیز ۱.۷۵۲میلیارد تومان بود.

تحویل خودروی مزبور ۲۳ بهمن امسال در انبار کارخانه صورت می گیرد.

قیمت تمام شده خودروی دیگنیتی پرستیژ سفید (تریم مشکی) در بورس کالا به اضافه ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده و هزینه های جانبی به مبلغ ۳۳.۹ میلیون تومان خواهد بود.

دیگنیتی پرستیژ سفید (تریم قرمز)

در دومین نوبت عرضه دیگنیتی، ۲۶ دستگاه دیگنیتی پرستیژ سفید (تریم قرمز) با قیمت پایه ۹۹۶.۵ میلیون تومان روی تابلو رفت.

در برابر عرضه مزبور، ۳۸۲ دستگاه تقاضا شکل گرفت که عرضه مزبور با ۸۰.۴۲ درصد رقابت با میانگین قیمت ۱.۷۹۷ میلیارد تومان فروخته شد. کمترین قیمت مچ شده نیز ۱.۷۹۷ میلیارد تومان بود.

تحویل خودروی مزبور ۲۳ بهمن امسال در انبار کارخانه صورت می گیرد.

قیمت تمام شده خودروی دیگنیتی پرستیژ سفید (تریم قرمز) در بورس کالا به اضافه ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده و هزینه های جانبی به مبلغ ۳۳.۹ میلیون تومان خواهد بود.

دیگنیتی پرستیژ مشکی (تریم مشکی)

در سومین نوبت عرضه دیگنیتی، ۲۶ دستگاه دیگنیتی پرستیژ مشکی (تریم مشکی) با قیمت پایه ۹۹۶.۵ میلیون تومان روی تابلو رفت.

در برابر عرضه مزبور، ۵۵۷ دستگاه تقاضا شکل گرفت که عرضه مزبور با ۹۰.۸۴ درصد رقابت با میانگین قیمت ۱.۹۰۱ میلیارد تومان فروخته شد. کمترین قیمت مچ شده نیز ۱.۹۰۱میلیارد تومان بود.

تحویل خودروی مزبور ۲۳ بهمن امسال در انبار کارخانه صورت می گیرد.

قیمت تمام شده خودروی دیگنیتی پرستیژ مشکی (تریم مشکی) در بورس کالا به اضافه ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده و هزینه های جانبی به مبلغ ۳۳.۹ میلیون تومان خواهد بود.

دیگنیتی پرستیژ مشکی (تریم قرمز)

در نوبت پایانی عرضه دیگنیتی، ۲۶ دستگاه دیگنیتی پرستیژ مشکی (تریم قرمز) با قیمت پایه ۹۹۶.۵ میلیون تومان روی تابلو رفت.

در برابر عرضه مزبور، ۷۱۹ دستگاه تقاضا شکل گرفت که عرضه مزبور با ۱۱۵.۸۲ درصد رقابت با میانگین قیمت ۲.۱۵۰ میلیارد تومان فروخته شد. کمترین قیمت مچ شده نیز ۲.۱۵۰ میلیارد تومان بود.

تحویل خودروی مزبور ۲۳ بهمن امسال در انبار کارخانه صورت میگیرد.

قیمت تمام شده خودروی دیگنیتی پرستیژ مشکی (تریم قرمز) در بورس کالا به اضافه ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده و هزینه های جانبی به مبلغ ۳۳.۹ میلیون تومان خواهد بود.

تمام این قیمت گذاری ها در بورس کالا توسط مصرف کنندگان در حالی اتفاق افتاده که گروه بهمن در شرایط فروش با قرعه کشی خود، قیمت تمام شده دیگینیتی پرستیژ یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان است. اما حال شاهد هستیم که دیگنیتی پرستیژ در بورس کالا، هزینه تمام شده بیش از دو میلیارد تومان را برای مشتریان دارد. در برخی موارد هزینه تمام شده این کراس اوور ارتقا یافته با احتساب مالیات ۹ درصد، هزینه بیمه، شماره گذاری و… به بیش از دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان می رسد.

با عضویت در کانال تلگرام اسب بخار از جدیدترین اخبار روز خودرو مطلع شوید

۳.۳ امتیاز از ۱۶ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.