شرایط فروش دیگنیتی پرستیژ در بورس کالا لغو شد

شرایط فروش دیگنیتی پرستیژ
شرایط فروش دیگنیتی پرستیژ

عرضه دیگنیتی پرستیژ که قرار بود امروز در بورس کالا انجام شود به تعویق افتاد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

درحالی که  قرار بود امروز ۶۰۰ دستگاه دیگنیتی پرستیژ در بورس کالا عرضه شود، صبح امروز اطلاعیه این عرضه از سایت بورس کالا حذف شد. بر این اساس اطلاعاتی که به دست آمده حاکی از آن است که با توجه به قرائت های مختلف بین دستگاه‌های اجرایی و نظارتی از قوانین و مقررات موجود و نظر به تصمیم گیری واحد در خصوص عرضه و همچنین ابهام ایجاد شده در خصوص انحصار بازار خودرو، مقرر شد عرضه خودرو به تعویق افتد.

آرشیو فروش دیگنیتی پرستیژ در بورس

شرایط فروش دیگنیتی پرستیژ ( لغو شد )

گروه بهمن قصد دارد تعداد ۶۰۰ دستگاه دیگنیتی پرستیژ را از طریق بورس کالا به فروش برساند.

بر اساس این گزارش، پس از آن که اطلاعیه عرضه منتشر شد، شورای رقابت عرضه خودرو در بورس را تخلف دانست و اعلام کرد که باید متوقف شود. همچنین معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صنعت، معدن و تجارت در نامه‌ای خطاب به مدیرعامل گروه صنعتی بهمن‌موتور ضمن تاکید بر اینکه عرضه‌ خودرو تنها بایستی از مسیر سامانه یکپارچه فروش خودروها باشد، اعلام کرد که بایستی عرضه ۶۰۰ دستگاه دیگنیتی پرستیژ در بورس کالا لغو شود.

طبق اعلام گروه بهمن در تاریخ ۲۹ام خرداد ماه ۱۴۰۲ تعداد ۶۰۰ دستگاه دیگنیتی پرستیژ در بورس کالا عرضه خواهد شد. قیمت پایه این خودرو ۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است. در این دیگنیتی پرستیژ تنها با رنگ سفید به فروش میرسد. موعد تحویل این کراس اوور مونتاژی ۱۲ام شهریور ماه امسال اعلام شده است.

نام خودرودیگنیتی پرستیژ
تعداد عرضه۶۰۰ دستگاه
رنگسفید
قیمت پایه۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
پیش پرداخت۱۰۰ درصد
۲.۷ امتیاز از ۲۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.