پذیرش 19 هزار دستگاه چانگان وارداتی در بورس کالا انجام شد

پذیرش 19 هزار دستگاه چانگان وارداتی انجام شد
پذیرش ۱۹ هزار دستگاه چانگان وارداتی انجام شد

بورس کالا اعلام کرده است که سایپا پذیرش ۱۹ هزار دستگاه از چانگان های وارداتی را برای عرضه در این بستر انجام داده و بزودی فروش رسمی CS35 پلاس انجام می شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، سایپا می خواهد تا ۱۹ هزار دستگاه از کراس اوورهای وارداتی چانگان را در بورس کالا عرضه کند. گفته می شود که در روزهای آتی، اولین عرضه خودروهای وارداتی با چانگان CS35 پلاس آغاز خواهد شد. همچنین در گام های بعدی سایپا، چانگان CS55 پلاس و یونی تی (UNI-T) هم در بورس کالا به فروش خواهند رسید. اطلاعات به دست آمده نشان می دهد که محموله اولیه چانگان CS35 پلاس در راه ایران است. همچنین شرکت کوشا خودرو هم که متولی فروش و خدمات پس از فروش محصولات کیا است، می خواهد تا در روزهای آتی بیش از دو هزار دستگاه کیا وارداتی را در بورس کالا به فروش برساند.

حتماً ببینید:

چانگان CS35 پلاس قرار است تا با پیشرانه ۱.۴ لیتری توربوشارژر TGDi به بازار ایران بیاید. این کراس اوور قدرت ۱۵۸ اسب بخار را با گشتاور ۲۶۰ نیوتن متر دارد. چانگان CS35 پلاس و یونی تی هم با پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر TGDi به ایران می آیند و قدرتی حدود ۱۷۷ تا ۱۸۵ اسب بخار را با گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر دارند. جعبه دنده سه کراس اوور چانگان در بازار ایران از نوع ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر (W-DCT) خواهد بود.

کراس اوورهای وارداتی سایپا به امکاناتی مانند شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، استارت دکمه ای، تهویه اتوماتیک، جلو آمپر دیجیتال، سیستم کنترل پایداری الکتریکی و… مجهز هستند. آن طور که گفته می شود احتمالاً چانگان های وارداتی سایپا قیمت پایه ای حدود ۹۵۰ میلیون تومان تا یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان را در بورس کالا خواهند داشت. ارزان ترین خودروی وارداتی چانگان، کراس اوور CS35 پلاس است و گران ترین آن، یونی تی به حساب می آید.

۴.۱ امتیاز از ۷ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.