گران ترین خودروی جهان توسط بوگاتی معرفی شد!

گران ترین خودروی جهان توسط بوگاتی معرفی شد!
سرانجام معرفی شد! بوگاتی La Voiture Nore را می گوییم. تفسیر مدرنی از نمونه کلکسیونی شخصی ۵۷ SC Atlantic که در جنگ جهانی دوم ناپدید شد! به گفته کارخانه مرکزی بوگاتی در مولشیم، این گرند تورر خیره کننده، گران ترین خودروی مدرن دنیاست! با در نظر گرفتن برچسب قیمتی ۱۱ میلیون یورویی (۱۲٫۴۵ میلیون دلاری) و بدون در نظر گرفتن مالیات، می توان بر ادعای بوگاتی مهر تایید زد.

مدیران 777 مدیران 777

در حالی که ما تصاویر این غول چراغ جادو را می بینیم، بازدید کنندگان نمایشگاه ژنو می توانند از نزدیک موفق به تماشای آن شوند. “استفان وینکلمن” قائم مقام بوگاتی، می گوید این خودرو با احتساب مالیات به مبلغ ۱۶٫۵ میلیون یورو به فروش رفته است. بدنه این بوگاتی جدید به صورت دست ساز از فیبر کربن به وجود آمده است. La Voiture Nore، استایل محصولات جدید بوگاتی را دنبال می کند. بیش ترین شباهت بین این خودرو و بوگاتی Divo دیده می شود، در حالی که این مدل در جایگاه به مراتب بالاتری از Divo قرار می گیرد.
گران ترین خودروی جهان توسط بوگاتی معرفی شد!


این ابَر خودرو از پیشرانه Quad – Turbo (4 توربو شارژر) مشترک با شیرون استفاده می کند. این پیشرانه ۱۶ سیلندر ۸٫۰ لیتری، قادر به تولید ۱٫۵۰۰ اسب بخار قدرت و ۱٫۶۰۰ نیوتن متر گشتاور است. این اعداد و ارقام با شیرون، شیرون اسپرت و Divo مشترک است. اگر تنها یک کمپانی وجود داشته باشد که بتواند همزمان شش خروجی اگزوز را درون سپر عقب جا دهد، بی شک آن بوگاتی است! چراغ عقب به صورت یکپارچه در پهنای خودرو جای گرفته است. این طرح باعث می شود ابَر خودرو جدید بوگاتی، پهن تر از آن چه هست به نظر رسد. پایین چراغ عقب و در کانون توجه، نام بوگاتی با حروف استیل و نورانی حک شده است تا اگر در حال تماشای خودرو ناگهان از یاد بردید که با چه برندی سر و کار دارید، این لوگوی نورانی بتواند شما را بهتر راهنمایی کند!
گران ترین خودروی جهان توسط بوگاتی معرفی شد!

در نمای جلو، جلوپنجره نعل اسبی، اکنون بیش از هر زمان دیگری بزرگ طراحی شده و روی گل گیرهای جلو، چراغ های براق LED نصب شده است. استفان وینکلمن معتقد است پاسخ این پرسش که چه کسی قادر به پرداخت چنین پولی برای خرید یک خودرو است، تنها با عبارت “عشق به بوگاتی” روشن می شود! تا این لحظه، کمپانی بوگاتی تصویری از نمای داخلی La Voiture Nore منتشر نکرده است. حتا در جریان برگزاری نمایشگاه هم هیچ یک از خبرنگاران موفق به ثبت عکس از کابین خودرو نشدند. این فرصت خوبی برای بوگاتی است که کابین را برای تمایز با شیرون و Divo، با تغییرهای گسترده ای همراه کند. اما آیا روزی ما موفق به دیدن این خودرو بیرون از سالن های نمایشگاه خواهیم شد؟ امیدواریم این اتفاق رخ دهد!
سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
۱ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.