کراس اوورهای جدید به اسب بخار آمدند

تست و بررسی خودرو در اسب بخار

با آغاز انتشار فصل ششم اسب بخار، تولید محتوای ویدیویی و تصویری این گروه رسانه ای با سرعت بیشتری انجام می شود. در قسمت های بعدی اسب بخار قرار است که محصولات جدید بازار خودرو به این برنامه بیایند. در حال حاضر محتوای مربوط به «لیفان X70» و «SWM G01» آمده شده و در قسمت های بعد منتشر خواهد شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

تا به امروز دنا پلاس توربو اتوماتیک، ام وی ام X55، تویوتا پریوس و نسل های مختلف تویوتا لندکروزر در فصل ششم اسب بخار تست شده اند. همچنین محتوای مربوط به برخی خودروهای جدید در دست تولید است و فعلا پروژه لیفان X70 و SWM G01 به پایان رسیده است. با توجه به هماهنگی های انجام شده توسط بخش تولید محتوای این رسانه، قرار است تا طی روزهای آتی تست های کراس اوور و سدان جدیدی در مجموعه اسب بخار آغاز شود. در فصل ششم اسب بخار، خودروهایی که قرار است تا به بازار عرضه شوند به مدت حداقل ۷۲ ساعت در اختیار این رسانه قرار می گیرند و طی این مدت زمانی، تست های مختلفی بر روی خودرو انجام می شود. این فرایند باعث می شود تا نکات قابل توجهی در مورد خودروهای جدید به دست آید و برای همین، فرایند تولید محتوا به این سبک همچنان در اسب بخار ادامه دارد.

همچنین یکی از موارد قابل توجه در مجموعه اسب بخار، بررسی نمونه تولید خودروی مورد نظر است و برای همین لیفان X70 در نمونه مونتاژی در فصل ششم اسب بخار حاضر شده است.

در حال حاضر مخاطبان این مجموعه مستند خودرویی می توانند با مراجعه به آپارات، یوتیوب، فیلیمو و آیگپ اسب بخار، فصل جدید این رسانه را دنبال کنند.

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.