پکیج M Performance برای سری ۸ معرفی شد

پکیج M Performance برای سری ۸ معرفی شد
به سرعت پس از معرفی M8 و M8 Competition جدید از سوی “ب ام و”، باواریایی ها اکنون خود را موظف دانسته اند که پکیج قطعات M Performance را به طور انحصاری برای سری ۸، عرضه کنند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

این پکیج برای این دو گرند تورر ب ام و با موتور ۸٫۰ سیلندر ارائه می گردد. فهرست گزینه های موجود در این پکیج با تودوزی جدید آغاز می شود. تودوزی انحصاری برای خانواده M8، به دستکش هایی سفارشی می مانند که به انتخاب مشتری عرضه می شوند.
بسته قطعه های کربنی نیز در دسته آپشن های سفارشی این پکیج قرار دارد. کاتالوگ M Performance همچنین شامل قطعات ساخته شده از کامپوزیت از جمله جلوپنجره، کاور موتور و برخی دیگر از قطعه ها می شود. دیسک ترمزهای M نیز در این پکیج وجود دارند که به گفته ب ام و، از انعطاف پذیری بالاتری در برابر حرارت برخوردارند. فرمان Racing-Style مخصوص M هم در خانواده M8 نصب شده است. پدال های شیفتر دنده فیبرکربنی تکمیل کننده این فرمان سفارشی هستند. تریم چرم آلکانترا و فیبرکربن، فضای کابین خودرو را می پوشانند. برای بدنه رنگ های سفارشی همچون تمام خودروهای M در دسترس مشتریان قرار دارند. همچنین بد نیست بدانید ب ام و موظف است در نسخه های M Performance، کف پوش مخملی لوکس خود را نیز برای هماهنگی بیش تر با تریم چرمی کابین، ارائه دهد.
پکیج M Performance برای سری ۸ معرفی شد


یک ست کاور چرخ نیز در بسته ای ۴ تایی همچون چادر اصلی خودرو، به صورت استاندارد روی این پکیج عرضه می شود. ناگفته نماند که جنس این کاورها از مواد قابل شست و شو است. همچنین چه کاور چرخ و چه کاور بدنه، خاصیت UV دارند و اشعه های مضر خورشید را بازتاب می دهند و از گرم شدن بیش از حد خودرو جلوگیری می کنند. در واقع این یک روش محافظتی برتر برای M8 و M8 Competition است.
پکیج M Performance برای سری 8 معرفی شد

همچون M5 و M5 Competition، پیشرانه ۴٫۴ لیتری تویین توربو ۸ سیلندر بر روی این دو محصول جدید نصب می شود که قدرت آن با آخرین تیون انجام شده به ۶۰۰ اسب بخار و ۶۲۵ اسب بخار، به ترتیب در M8 و M8 Competition رسیده است. این پیشرانه، شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر ۳٫۲ ثانیه ای را به دو خودرو می دهد که این مهم با استفاده از سیستم چهار چرخ محرک ب ام و (M xDrive) حاصل شده است. ب ام و هنوز قیمت تمام شده پکیج M سری ۸ را اعلام نکرده است. در حال حاضر،گران ترین نسخه سری ۸ با نام M850i xDrive شناخته می شود که ۱۲۵٫۷۰۰ یورو در مدل کوپه و ۱۳۳٫۷۰۰ یورو در نسخه کانورتیبل قیمت دارد. قیمت M5 Competition نیز در حدود ۱۲۱٫۵۰۰ یورو است که در صورت سفارش پکیج Competition، ۹٫۰۰۰ یورو به قیمت آن افزوده می شود.
M8 در کارخانه ب ام و در دینگولفینگ (Dingolfing) آلمان روی خط تولید می رود و نخستین سری آن در سال ۲۰۲۰ به مشتریان تحویل داده خواهد شد. به یقین هر دو نسخه اصلی این خودرو به بازار آمریکا نیز صادر می شوند.


سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.