پرچم دار سدان های جیلی معرفی شد + ویدیو

به تازگی پرچم دار سدان های «جیلی» آماده تولید شده و تصاویر مربوط به طراحی بدنه و کابین این خودرو در رسانه ها منتشر شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

آوریل ۲۰۱۹ بود که جیلی از کانسپت “Preface” رونمایی کرد. سدانی باوقار که براساس پلتفرم “CMA” طراحی شده بود. پلتفرم CMA همان پلتفرمی است که جیلی با همکاری «ولوو» طراحی و گسترش داده و بسیار مدرن است. اکنون نسخه تولیدی کانسپت Preface به مراحل پایانی رسیده و کمپانی تصاویر رسمی این خودرو را منتشر کرده و پیش بینی می شود این خودرو به زودی وارد بازار چین شود. جیلی Preface دومین خودرویی است که براساس پلتفرم جدید جیلی (CMA) ساخته می شود. پیش از این، جیلی کراس اوور کوپه FY11 را، که براساس این پلتفرم ساخته شده بود، معرفی کرد.

در مقایسه با کانسپتی که در سال ۲۰۱۹ معرفی شده بود از بزرگ نمایی ها کاسته شده و طراحی تغییراتی داشته است. در طراحی این خودرو از المان های اسپرت و ظریف به صورت یکسان استفاده شده و طرح کلی این خودرو از این جهت شباهت بسیاری با خودروهای ولوو دارد، یعنی شما همزمان مالک خودرویی هستید که در عین اسپرت بودن، وقار و کلاس خاصی را نیز در چهره دارد. طرح کیهانی معروف جیلی، که به عنوان امضای طراحی این نشان شناخته می شود در جلوپنجره نقش بسته و با تحدبی که در کاپوت و گلگیرها وجود دارد جیلی Preface عضلانی شده است.

حتماً بخوانید : جیلی Haoyue رونمایی شد، شاسی بلند جدید جیلی!

معاون بخش طراحی جیلی در مورد Preface می گوید: «ما بسیاری از جنبه های طراحی را، که در کانسپت پریفِیس به کار رفته بود، در نسخه تولیدی حفظ کرده ایم و با نظراتی که از مشتریان خود دریافت کرده بودیم، ویژگی های خاص دیگری را به این خودرو اضافه کردیم. این خودرو نشانگر رشد و تعهد ما به مشتریان ماست.

پرچم دار سدان های جیلی معرفی شد

درون کابین جیلی Preface یک صفحه ۱۲٫۳ اینچی در وسط، سیستم اطلاعات و سرگرمی را در دسترس قرار می دهد و جلوآمپرِ تمام دیجیتال و پیشرفته اطلاعات سفر و خودرو را به راننده می دهد. در قسمت زیرین صفحه نمایش دکمه های مربوط به سیستم تهویه دیده می شود و اعلام شده که این سیستم قابلیت پاکسازی هوا و معطر نمودن فضا را دارد. در جیلی Preface از سیستم صوتی حرفه ای BOSE استفاده شده و دسته دنده در این خودرو طراحی جدیدی دارد که در دیگر خودروهای جیلی دیده نمی شد.

هنوز مشخصات فنی جیلی Preface توسط کمپانی تأیید نشده است، اما انتظار می رود نسخه بنزینی این خودرو مجهز به موتور ۲ لیتری توربو باشد که توان تولید ۱۸۷ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور را دارد و مدل های برقی و هیبرید این خودرو هم در آینده معرفی خواهند شد.

انتظار می رود این خودرو اواخر امسال به بازار چین عرضه شود و پس از آن به دیگر بازارها ورود کند.

محمدرضا پاداش

پایگاه خبری اسب بخار

۳ امتیاز از ۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.