هشدار جدی به گروه های خودرویی؛ منتظر بازخواست سخت باشید!

آگهی های غیر واقعی

با توجه به اطلاعات رسیده، نهادهای نظارتی کنترل بیشتری را بر روی آگهی های فضای مجازی اعمال نموده اند و قرار است تا مانند سال گذشته، برخی افزایش دهندگان قیمت خودروها در گروه های تلگرامی و واتس آپی، به شدت بازخواست شوند!

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری «اسب بخار»؛ دستگاه قضایی با همکاری پلیس فتا و پلتفرم های نشر آگهی، در حال بررسی پشت پرده افزایش قیمت خودروها در بازار است. سال گذشته این اقدام باعث شد تا برخی مدیران گروه های تلگرامی با بازخواست های جدی مواجه شوند و به خاطر تشویق مخاطبان خود در گروه ها به درج آگهی ها با قیمت بالا، به دلیل اقدامات مجرمانه با مشکلاتی مواجه شوند.

حال با بررسی نامحسوس گروه های خودرویی تلگرامی، تا به امروز برخی از عوامل درج آگهی های غیر واقعی شناسایی شده اند و مستندات کافی از جمله هویت حقیقی، شماره تماس و… به دست آمده است.

با آغاز موج گرانی خودروها در بازار آزاد، برخی فعالان فضای مجازی در گروه های خود سعی دارند تا بهای خودروی خود را متناسب با فعالیت دلالان افزایش دهند. در بسیاری از این موارد، هیچ اقدام برنامه ریزی شده و یا حتی مجرمانه ای دیده نمی شود. اما به خاطر نوع بیان در گروه های واتس آپی و تلگرامی و همچین عملکرد برخی اعضای گروه نسبت به درج آگهی ها با قیمت بالا، این اقدامات خلاف با قوانین و تخلف برداشت می شود و جرایمی برای این دسته از کاربران در نظر گرفته می شود.

آگهی های غیر واقعی

آخرین مستندات از بررسی نامحسوس فعالیت های گروه های مجازی نشان می دهد که گویا در چند گروه خودروهای چینی، اقداماتی برای درج آگهی های غیر واقعی و ارسال پیام های افزایش قیمتی انجام شده است. به گفته این منبع آگاه، با تکمیل فرایند درج آگهی در پلتفرم ها بدیهی است که روند قانونی پیگیری تخلف این افراد آغاز خواهد شد.

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.