نسل جدید ب ام و سری ۳ رونمایی شد + ویدیو و آلبوم تصاویر

نسل جدید ب ام و سری ۳ رونمایی شد + آلبوم تصاویر
همزمان با نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۸، کمپانی ب ام و آلمان از جدیدترین نسل سری ۳ رونمایی کرد. نسل هفتم ب ام و سری ۳ با کد G20 به بازار جهانی معرفی شده و قرار است که با مدل ۲۰۱۹ به دست مشتریان برسد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، ب ام و در حال حاضر نسخه ی اسپرت و عادی این خودرو را با دو نوع ترکیب ظاهری معرفی کرده است. اما مشتریان می توانند این خودرو را در تیپ های ادونتیج، لاکچری لاین، اسپرت لاین و ام اسپرت سفارش دهند. ب ام و سری۳ جدید ۷۶ میلیمتر طول بیشتری نسبت به نسل قبل دارد و عرضش هم ۱۶ میلی متر بیشتر شده است. اما در بحث ارتفاع تنها ۱ میلی متر نسبت به نسل قبلی بلندتر است. نکته جالب این است که فاصله محوری نسل جدید ب ام و سری۳ حدود ۴۱ میلی متر نسبت به قبل بیشتر شده و می توان نتیجه گرفت که فضای پای بیشتری در این خودرو وجود دارد.
نسل جدید ب ام و سری ۳ رونمایی شد + آلبوم تصاویر


ب ام و سری ۳ جدید در کنار پیشرانه های دیزلی به موتور دو لیتری توربو بنزینی ۱۸۴ و ۲۵۸ اسب بخار مجهز است که می تواند به ترتیب شتاب های ۷٫۲ و ۶٫۱ ثانیه را ثبت نماید. جعبه دنده های سری ۳ هم می توانند از نوع ۶ سرعته دستی و ۸ سرعته ی اتوماتیک هستند که می تواند توان خودرو را به چرخ های عقب منتقل کنند. همچنین می توان G20 را با قابلیت دو دیفرانسیل هم سفارش دارد. نسخه ی ام پاور این خودرو هم که به ۳۴۰i معروف است، می تواند با پیشرانه ۳ لیتری شش سیلندر خطی توربو ۳۷۴ اسب بخار را با گشتاور ۵۰۰ نیوتون متر تولید کند و به شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ۴٫۴ ثانیه ای برسد. در آینده ی نزدیک هم قرار است که کمپانی ب ام و نسخه ی پلاگین هیبرید ب ام و G20 را معرفی کند.

سبک طراحی ب ام و سری ۳ جدید بر مبنای خطوط جدید این کمپانی آلمانی است و شباهت بسیار زیادی میان این خودرو و سایر محصولات جدید ب ام و وجود دارد. در بحث طراحی داخلی هم همین اصل رعایت شده و تا حدی کابین آن ترکیبی از ب ام و سری ۵ و ب ام و Z4 جدید است.

مدیران 777 مدیران 777

این خودرو در بحث امکانات ایمنی و رفاهی به مراتب از نسل قبل به روز شده و می توانید در آن امکانات مشابه به سری۵ و سری۷ را بیابید. قابلیت رانندگی خودکار، سامانه های پیشگیری از تصادف، فناوری پیشرفته چراغ ها، سبک جدید نورپردازی کابین و… جز وجه تشابه G20 با سایر محصولات جدید ب ام و است.


اگر وضعیت مانند گذشته بود و امکانات واردات خودرو به شرکت هایی چون پرشیا خودرو داده می شد، قطعا تا چند ماه آینده شاهد حضور این خودرو در بازار ایران بودیم.

گروه مستند اسب بخار

۴.۵ امتیاز از ۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.