مرسدس AMG GT چهار در مجهز به Aero Pack و ظاهری بسیار اسپرت

مرسدس AMG GT چهار در مجهز به Aero Pack و ظاهری بسیار اسپرت
به سراغ یکی از جذاب ترین سدان هایی که تا به حال ساخته شده است می رویم. مرسدس AMG GT چهار در کوپه، غولی با عملکرد بالاست که آماده است هر خودروی چهار دری را به چالش بکشد و حتا با برخی سوپر اسپرت ها هم رقابت کند.

مدیران 777 مدیران 777

برای کسانی که به راحتی راضی نخواهند شد، راه های متعددی برای جذاب تر کردن این خودروی مخصوص AMG وجود دارد و یکی از آن ها تیک زدن گزینه های موجود در برگه آپشن های خودرو است.
یکی از این گزینه ها متعلق به بسته Aero است که نه تنها برای این GT 63 S که در تصویر مشاهده می کنید در دسترس است، بلکه برای تمامی مدل های این خودرو قابل سفارش است. مدل پایه با کد ۴۳ مدل میانی با کد ۵۳ و مدل غیر S با کد ۶۳٫
در بازار داخلی آلمان قیمت این بسته ۳۳۹۱ یورو است و با تمامی تجهیزات آپشنال خودرو همخوانی کامل دارد به جز خودروهایی که با بسته کرومی یا بسته کربن AMG تجهیز شده باشند. البته اگر ادوات بکسل کردن کاروان را سفارش دهید نیز، نمی توانید از بسته Aero استفاده کنید. ادوات بکسل کردن کاروان را می خواهید چه کار؟!
مرسدس AMG GT چهار در مجهز به Aero Pack و ظاهری بسیار اسپرت


در این جا نمونه ای از برترین تریم این خودرو یعنی ۶۳S را مشاهده می کنید که با فیبر کربن اضافه و Night Package همراه شده است. بسته Aero باعث شده GT 63S در حالت ساکن هم سریع تر به نظر برسد.
این بسته سفارشی شامل نمای جلویی تهاجمی تر با اسپلیتری تپل تر و هدایت گرهای هوای اضافی است. در دو سو، سپر هواکش ها هم بزرگ تر شده اند. در نمای پشتی، بال بزرگ و ثابت خودرو با روکش مشکی بسیار براق پوشیده شده و با دیفیوزری اسپرت تر همراه است.
مرسدس AMG GT چهار در مجهز به Aero Pack و ظاهری بسیار اسپرت
کمپانی مرسدس هنوز اعلام نکرده برای ایالات متحده آمریکا که GT 43، مدل پایه اروپا، به آن وارد نمی شود، بسته Aero قابل سفارش هست یا نه؟
خریداران آمریکایی باید برای شروع از مدل GT 53 به این بازار قدم بگذارند که هنوز قیمت آن در بازار آمریکا اعلام نشده است.
برای یاد آوری لازم به ذکر است که قیمت مدل GT 63 از ۱۳۶.۵۰۰ دلار و برای مدل S این رقم از ۱۵۹.۰۰۰ دلار آغاز خواهد شد که ۹۹۵ دلار نیز بابت هزینه های حمل و تحویل به این مقادیر اضافه خواهد شد. این دو مدل در کنار نسخه ۵۳ از نیمه نخست سال آینده در نمایندگی های سراسر آمریکا قابل سفارش خواهند بود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

سیاوش مرادی
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.