لوکس ترین شاسی بلند ب ام و آمد + ویدیو

لوکس ترین کراس اوور ب ام و آمد + ویدیو
چهار سال پس از اعلام رسمی خبر تولید X7 از سوی ” ب ام و “، اکنون این شاسی بلند بزرگ در اسپارتن برگ در کارولینای جنوبی روی خط تولید می ‌رود. فروش این خودرو از ماه مارس ۲۰۱۹ در آمریکا آغاز می شود که تاریخ ورود آن به بازار، همزمان با عرضه نسل جدید سری ۳ یا G20 است. X7 لباسی اغراق آمیز از طراحی شاسی بلند‌های ب ام و تا به امروز بر تن کرده است که ابهت بیش تری را نسبت به مدل های قبلی به رخ می کشد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

در چهره X7، جلو پنجره غول آسایی دیده می شود که پیوندی ناگسستنی با چراغ ها دارد. لامپ های LED، بخش بالایی چراغ ها را اشغال کرده اند. طراحان همچون روند رایج در سری ۷، در عقب را بزرگ تر از در جلو طراحی کرده اند. این موضوع دسترسی سرنشنیان به ردیف دوم و سوم صندلی ها را آسان تر می کند. دو مدل از X7 در راه بازار آمریکا هستند. X7 xDrive40i که از ۷۳٫۹۰۰ دلار قیمت می خورد و X7 xDrive50i که ۹۲٫۶۰۰ دلار بها دارد. نسخه های ۴۰i از پیشرانه توربوشارژ ۳٫۰ لیتری ۶ سیلندر خطی برخوردارند که ۳۳۵ اسب بخار قدرت و ۴۴۷ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این پیشرانه شتاب ۵٫۸ ثانیه ای را برای رسیدن از سرعت صفر به ۹۶ کیلومتر بر ساعت به X7 هدیه می دهد. اما نمونه ۵۰i با پیشرانه V8 تویین توربو به حجم ۴٫۴ لیتر و با ۴۵۶ اسب بخار قدرت و ۶۴۹ نیوتن متر گشتاور عرضه می شود. X7 در این مدل می تواند در عرض ۵٫۲ ثانیه خود را از حالت سکون به ۹۶ کیلومتر بر ساعت برساند.
لوکس ترین کراس اوور ب ام و آمد + ویدیو


هر دو پیشرانه به جعبه دنده ۸ دنده اتوماتیک و سیستم انتقال قدرت به چهار چرخ متصل می شوند. مدل های ۵۰i به قفل دیفرانسیل عقب مجهز خواهند بود و بسته دینامیکی فرمان پذیری و بسته آفرود نیز به صورت سفارشی، به عنوان آپشن های جدید روی این نسخه ارائه خواهند شد، اما سیستم تعلیق بادی با کمک فنر تنظیم شونده در جلو و عقب، به صورت استاندارد در X7 وجود دارد.
مشتریان اروپایی از خرید مدل ۵۰i محروم اند، اما آن ها دو گزینه دیزلی را برای خرید در اختیار دارند. نمونه اول ۳۰d است که از پیشرانه ۳٫۰ لیتری ۶ سیلندر خطی بهره می برد. نسخه دوم نیز با نام M50d شناخته می شود که از پیشرانه ۳٫۰ لیتری توربو دیزل استفاده می کند. قدرت خروجی این دو پیشرانه به ترتیب ۲۶۱ و ۳۹۵ اسب بخار است، حال آن که گشتاور آن ها به ترتیب به ۶۲۰ و ۷۶۰ نیوتن متر می رسد.
جناب X7 آمد + ویدیو

درون کابین همان نمایش گر ۱۲٫۳ اینچی برگرفته از شیوه طراحی مدرن کابین های جدید ب ام و را مشاهده می کنیم. سیستم تنظیم هوای ۴ ناحیه ای به طور استاندارد در تمام مدل های X7 قرار گرفته است تا به آسایش بیش تر سرنشنیان کمک کند. در حالی که سیستم ۵ ناحیه ای هم به صورت سفارشی به مشتریان عرضه می شود! تمام X7 ها با سقف شیشه ای سه تکه پانورامیک عرضه خواهند شد. صندلی های خلبانی نیز برای آن دسته از افراد تجملاتی که به دنبال آرامش بیش تر در خودرو می گردند، در صورت سفارش برای سرنشنیان عقب نصب می شود. X7 از در صندوق دو تکه برخوردار است و هر دو تکه به صورت تمام الکتریکی باز و بسته می شود. ناگفته نماند سیستم تعلیق بادی خودرو به هنگام باز بودن در پنجم، به صورت هوشمند ارتفاع خودرو را کاهش
لوکس ترین کراس اوور ب ام و آمد + ویدیو

می دهد تا عمل بارگیری یا بار برداری راحت تر انجام شود. فضای قسمت بار X7 در حدود ۱٫۳۷۶ لیتر است که با جمع کردن صندلی های ردیف دوم، به ۲٫۵۶۰ لیتر افزایش می یابد. X7 از آخرین فن آوری های دستیار راننده استفاده می کند. تشخیص نقاط کور، تشخیص خطوط، سامانه پیشگیری برخورد از عقب و جلو، تشخیص عابر پیاده، تشخیص ترافیک و سامانه اطلاع رسانی محدودیت سرعت بخشی از سیستم های موجود در این خودرو هستند.

سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.