لندروور دیفندر جدید به این شکل است

لندروور دیفندر جدید به این شکل است
جانشین خلف لندروور دیفندر افسانه ای، چیزی شبیه به خودروی موجود در تصاویر است. هر چند ما دست کم تا چند ماه آینده این خودرو را نخواهیم دید، با این حال، نمی توانیم تا زمان معرفی رسمی آن منتظر بمانیم، به همین دلیل وب سایت “موتور وان” تصمیم گرفت رندری خیالی از چهره احتمالی نسل جدید دیفندر را منتشر کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

نسخه سه در دیفندر جدید، شکل و شمایلی این چنینی خواهد داشت که از قضا همچون نسل قبلی، یک جنگجوی آفرودر اساسی به حساب می آید.
برند انگلیسی “لندروور” به دنبال جذب طیف جدیدی از مشتریان در نسل جدید دیفندر است. این بدان معناست که طراحی این خودرو چندان وفادار به نسل های پیشین باقی نمانده است. هر چند با رعایت المان های اصلی طراحی، اصالت خودرو به خوبی حفظ شده است. در واقع دیفندر آینده، ترکیبی از اسلوب همیشگی دیفندر و ویژگی های ظاهری مشترک با محصولات جدید کمپانی خواهد بود.
لندروور دیفندر جدید به این شکل است


آن طور که از رندرها مشخص است این خودرو در نگاه اول، همچنان به خوبی خود را در قالب یک دیفندر نشان می دهد. اما اکنون چهره آن در نمای جلو، شباهت بسیاری به خودروهای رنج روور از جمله دیسکاوری پیدا کرده است. در تریم های گران تر،چراغ های LED در جلو دیده می شوند، در حالی که مدل های پایه را به احتمال زیاد با همان چراغ های هالوژن معمولی خواهیم دید. نسل جدید لندروور دیفندر سه در، آفرودی ترین محصول این شرکت خواهد بود. اوور هنگ های کوتاه این خودرو در کنار ارتفاع زیاد سیستم تعلیق، توانایی مقابله با شیب های تند، تپه ها، برف، خاک و گل را به آن می دهند.
نسل جدید دیفندر با یک موتور ۲٫۰ لیتری توربو دیزل به میدان می آید. همچنین یک نیروی محرک هیبریدی نیز به زودی در سبد پیشرانه های دیفندر قرار می گیرد که برای نخستین بار در تاریخ پر افتخار تولید دیفندر اتفاق می افتد. اما آن چه هیجان انگیزتر به نظر می رسد، این است که باید دید برای بازار مهمی همچون ایالات متحده آمریکا، لندروور چه پیشرانه ای را در نظر می گیرد، بازاری که از سال ۲۰۲۰ شاهد عرض اندام دیفندر جدید خواهد بود. انتظار می رود لندروور، نسخه پنج در دیفندر را نیز به طور همزمان با مدل سه در رونمایی کند. همچنین نسخه پیکاپ نیز همواره از محبوب ترین اتاق های دیفندر به حساب می آید. با این حال، هنوز هیچ چیز به طور قطعی اعلام نشده است.
سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.