قیمت جدید محصولات سایپا امروز اعلام می شود

گروه خودروسازی سایپا برنامه دارد تا بعد از ظهر امروز، قیمت جدید محصولاتش را اعلام کند. بر اساس اطلاعات اولیه، شورای رقابت و دستگاه های نظارتی مجوز افزایش قیمت خودروها را صادر کرده اند و مقدار رشد قیمت ها توسط این ارگان ها مشخص شده است.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری «اسب بخار»؛ دکتر مجید باقری، قائم مقام مدیرعامل سایپا در حوزه فروش و خدمات پس از فروش، در حاشیه مراسم قرعه کشی امروز گفت و گویی را با خبرنگاران داشت. خبرنگار اسب بخار در این برنامه سوال هایی در خصوص قیمت گذاری دقیق «کوییک آر پلاس» و دستورالعمل جدید شورای رقابت مطرح کرد. باقری در پاسخ به این مسائل گفت: «بزودی قیمت رسمی کوییک آر پلاس را به مشتریان اعلام می کنیم و قطعا عددی را در نظر خواهیم گرفت که مطابق با قوانین باشد و بتواند نظر مشتریان را جلب کند».

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

قائم مقام مدیرعامل سایپا در ادامه گفـت: «تمام فرایند قیمت گذاری محصولات سایپا زیر نظر نهادهای نظارتی انجام می شود و به هیچ وجه این امکان وجود ندارد که سایپا به صورت خودخواسته قیمت محصولی را تغییر دهد. در حال حاضر به خاطر نوسان نرخ ارز و افزایش قیمت مواد اولیه و قطعات، بحث قیمت گذاری جدید مطرح شده و شورای رقابت بر مراحل آن نظارت دارد».

مجید باقری در پایان گفت: «با توجه به این مسائل، گروه خودروسازی سایپا بعد از ظهر امروز قیمت جدید محصولاتش را اعلام خواهد کرد و بدیهی است که تعهدات جدید بر اساس قیمت گذاری جدید و دستورالعمل های دستگاه های نظارتی در اختیار مشتریان قرار می گیرد».

لازم به ذکر است که از هفته گذشته بسیاری از قطعه سازان مسئله افزایش قیمت را مطرح کرده بودند و رسانه اسب بخار هم پیگیری هایی را در این خصوص انجام داد. به گفته برخی منابع خبری، این افزایش قیمت بیشتر به درخواست قطعه سازان صورت پذیرفته است. یکی از منابع خبری اسب بخار می گوید که در فاز اول، قیمت بسیاری از خودروها ۲۰ درصد افزایش پیدا می کند. حالا باید منتظر باشیم و ببینیم که دستگاه های نظارتی چون سازمان حمایت و شورای رقابت چه رویکردی را در خصوص تغییر قیمت ها در پیش می گیرند و آیا توجیه منطقی را ارائه می دهند یا خیر؟

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.