قطعات اسپرت M پرفورمنس برای شاسی بلندهای ب ام و معرفی شد

قطعات اسپرت M پرفورمنس
«ب ام و» به تازگی برای تعدادی از شاسی بلندهای خود قطعات اسپرت M Performance را معرفی کرده است. در بسته جدید، تمامی قطعاتی که ظاهر خودرو و عمکلرد آن را بهبود می بخشند وجود دارند. در بدنه خودرو، قطعات فیبرکربنی تقویت شده با پلاستیک درنظر گرفته شده که برای مدل های X5، X5 M و X6 قابل سفارش هستند.
قطعات اسپرت M پرفورمنس
از آپشن های قابل سفارش برای این شاسی بلندها، می توان به جلوپنجره تیره، زه های کرومی زیرِ در و دیفیوزر عقب اشاره کرد. آنتن کوسه ای تیره و اسپویلر هماهنگ با بدنه نیز (تنها در مدل X5) قابل سفارش است. در مدل X7، برچسب تیره رنگ در کنار خودرو به همراه آینه های کناری فیبرکربنی قابل سفارش است.
قطعات اسپرت M پرفورمنس
در کابین شاسی بلندهای X5 M و X6 M، فرمان M Performance اسپرت با پوشش آلکانترا و تریم فیبرکربنی سفارشی موجود خواهد بود. تریم داخلی با سفارش پدل شیفترهای فیبرکربنی مزین می شوند. برای شاسی بلندهای X6 و X7، کف پایی های M پرفورمنس و پدال های استیل ضدزنگ نیز قابل سفارش است. ب ام و از آپشن های جدید M پرفورمنس به عنوان قطعات جانبی الهام گرفته از موتوراسپرت یاد کرده است.
قطعات اسپرت M پرفورمنس
در بحث فنی، اکنون می توان ترمزهای X5 M و X6 M را برای شاسی بلند X6 سفارش داد. در این سیستم، از دیسک های ترمز بزرگ تر استفاده شده که ترمزگیری خودرو را بهبود می بخشد. انتخاب های متعددی برای رینگ خودرو تا اندازه ۲۲ اینچ نیز پیش روی خریداران است. از دیگر آپشن های M پرفورمنس موجود برای شاسی بلندهای ب ام و، می توان به جا کلیدی با پوشش آلکانترا، پوشش زاپاس و لامپ های خوش آمدگویی با نشان M پرفورمنس اشاره کرد.


ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
به این مطلب رای دهید

مدیران 777 مدیران 777

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.