فرآیند پیش فروش کانسپت الکتریکی هوندا E در پنج رنگ مختلف آغاز شد!

فرآیند پیش فروش کانسپت الکتریکی هوندا e در پنج رنگ مختلف آغاز شد!
دو هفته پس از آغاز تصمیم گیری برای نام گذاری محصول الکتریکی هیجان انگیز “هوندا”، خودروساز ژاپنی اعلام کرد مراحل مقدماتی فروش آن را آغاز کرده است.

مدیران 777 مدیران 777

هاچ بک الکتریکی جدید هوندا از سال آینده وارد جاده های اروپا خواهد شد. در حال حاضر هوندا این محصول را “e” نامیده است! الکتریکی جدید هوندا در قدم اول، تنها در چهار کشور اروپایی عرضه خواهد شد؛ انگلیس، آلمان، فرانسه و نروژ.
خریداران این محصول در کشورهای نام برده، از قبل می توانند با مراجعه به یک وب سایت مخصوص، برای اولویت بندی ثبت نام کنند. هزینه رزرو برگشت پذیر برای هوندا e، ۸۰۰ یورو است. سفارش ها تا پایان سال ۲۰۱۹ پذیرفته می شوند و زمان تحویل نخستین محموله از خودروها را می توان بهار ۲۰۲۰ پیش بینی کرد. بنا به اعلام هوندا، ۲۵٫۰۰۰ نفر تا این لحظه، نسبت به مالکیت e تمایل نشان داده اند، اما شرکت نگفته است چه تعداد از آن ها در سایت ثبت نام و هزینه رزرو را پرداخت کرده اند.
فرآیند پیش فروش کانسپت الکتریکی هوندا e در پنج رنگ مختلف آغاز شد!
“هوندا e در نسخه پرتوتایپ، نقاط قوت و ضعف زیادی دارد. با این حال، این خودرو تا همین لحظه ۲۵٫۰۰۰ طرف دار در اروپا دارد. اکنون مشتریان فرصت آن را دارند که اولویت خود برای ثبت سفارش این مدل را قطعی کنند.” این جمله را “ژان مارک استرن” (Jean-Marc Streng) مدیر بخش اروپایی هوندا بیان کرده است. هنگامی که اعلام شد علاقه مندان مدل e می توانند فرآیند رزرو و پیش خرید را آغاز کنند، هوندا به طور همزمان، پنج رنگ اختصاصی بدنه را در فهرست انتخاب های مشتریان قرار داد. این رنگ ها شامل سفید پلاتینیوم متالیک، مشکی کریستال مروارید، آبی کریستال متالیک، نقره ای مدرن متالیک و زرد شارژ است.


ویژگی های فنی هوندا e هنوز به طور رسمی منتشر نشده است، اما می دانیم این خودروی کامپکت الکتریکی، قادر به پیمایش ۲۰۰ کیلومتر مسافت است و در صورت استفاده از فن آوری شارژ سریع، ۸۰ درصد از ظرفیت باتری ها در طول ۳۰ دقیقه شارژ می شود. مهم ترین ویژگی هوندا e، طراحی مینیمالیستی آن است که در ظاهر بیرونی و فضای درونی خودرو دیده می شود. درون کابین،نمایش گرهای کشیده ای وجود دارد که سر تا سر داشبورد را پوشش می دهند. آن ها همچنین در نقش نمایش گر به جای آینه های کناری ظاهر می شوند. سیستم چندرسانه ای با کنترل مرکزی و تنظیمات سیستم صوتی و تهویه را نیز به آن اضافه کنید. ترکیبی مدرن، بی دردسر و دوست داشتنی!

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.