عرضه و فروش رانا پلاس 6 دنده پانوراما آغاز شد – شهریور 1400

آغاز عرضه و قیمت رانا پلاس Tu5 پلاس 6 دنده دستی پانوراما ایران خودرو
آغاز عرضه و قیمت رانا پلاس Tu5 پلاس ۶ دنده دستی پانوراما ایران خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو از ابتدای شهریور ۱۴۰۰ این امکان را برای حواله داران رانا پلاس فراهم کرده است که در صورت تمایل، به جای تحویل نسخه معمولی نمونه TU5 پلاس ۶ دنده دستی با سقف پانوراما را دریافت کنند. در حال حاضر به صورت رسمی عرضه و فروش رانا پلاس ۶ دنده پانوراما با پیشرانه جدید آغاز شده است.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، بر اساس اطلاعات اعلام شده از سوی ایران خودرو و مخاطبان اسب بخار، مشتریانی که امکان تکمیل وجه را برای حواله های خود به دست آورده اند، می توانند تا با پرداخت ما به التفاوت رانا پلاس TU5 پلاس را با جعبه دنده شش سرعته دستی و سقف شیشه ای را طی مدت ۴۵ روز کاری تحویل بگیرند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

در حال حاضر ایران خودرو قیمت مصوب شهریور ۱۴۰۰ رانا پلاس ۶ دنده با سقف پانوراما را ۱۹۳ میلیون و ۴۲۲ هزار و ۷۲۳ تومان اعلام کرده است. همچنین برخی مشتریان با توجه به نوع قراردادشان با قیمت نهایی ۱۹۰ میلیون و ۷۱۷ هزار تومان برای این نسخه از رانا پلاس طرف هستند و می توانند با پرداخت الباقی ودیعه، این سدان کلاس B را در تیپ جدید ۶۱۵۰۲ تحویل بگیرند.

آغاز عرضه و قیمت رانا پلاس Tu5 پلاس 6 دنده دستی پانوراما ایران خودرو
آغاز عرضه و فروش رانا پلاس Tu5 پلاس ۶ دنده دستی پانوراما ایران خودرو با قیمت قطعی

کلاس ۶۱۵۰۲ رانا پلاس به پیشرانه TU5 پلاس با زمان بندی متغییر سوپاپ های ورودی مجهز است و جعبه دنده دستی ۶ سرعته (شش دنده جلو و یک دنده عقب) توان را به چرخ های جلوی این خودرو می رساند. این خودرو که نسبت به نسخه معمولی رانا پلاس، با قوای محرکه جدید و قوی تری همراه شده است، سقف شیشه ای ثابت با سایه بان دستی و فرمان کمکی برقی هم در آن دیده می شود. برای همین می توان گفت که ایران خودرو برای پیشرانه بهینه، جعبه دنده جدید، سقف شیشه ای و فرمان کمکی برقی اختلاف قیمت نزدیک به ۱۳ میلیون تومان را نسبت به نسخه عادی رانا پلاس در نظر گرفته است.

حتماً بخوانید:

رانا پلاس با سقف پانوراما و گیربکس شش سرعته در آستانه ورود به بازار

مشخصات رسمی و تصاویر رانا پلاس پانوراما ۶ دنده منتشر شد

مشخصات فنی رانا پلاس شش دنده TU5 پلاس :

این خودرو به پیشرانه ۱٫۶ لیتری TU5 پلاس مجهز است که ۱۱۳ اسب بخار را با گشتاور ۱۴۴ نیوتن متر تولید می کند. این پیشرانه که به فناوری VVT و پمپ روغن متغییر مجهز است، توان خود را از طریق جعبه دنده ۶ سرعته دستی ساخت شرکت نیرو محرکه به چرخ های جلوی رانا پلاس می رساند. همچنین فرمان این خودرو به جای ساختار هیدرولیک، به سامانه فرمان کمکی برقی مجهز شده است. دو کیسه هوا، کروز کنترل، ترمزهای دیسکی و کاسه ای عقب، رینگ فولادی ۱۴ اینچی، سنسور پارک عقب، ترمز ABS، EBD، BA، تهویه دستی، پخش بلوتوث، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان و… مجهز است. یکی از تیپ های رانا پلاس شش دنده TU5 پلاس که با کلاس ۶۱۵۰۲ نام دارد، به سقف شیشه ای با سایه بان دستی مجهز گردیده و تولید آن هم در ایران خودرو شروع شده است.

با وجود ارتقای رخ داده در این تیپ رانا پلاس، همچنان جای خالی برخی امکانات مانند ترمز دیسکی عقب، رینگ آلومینیومی، چراغ روشنایی روز، تهویه اتوماتیک، نمایشگر لمسی و دوربین عقب در این سدان کلاس B دیده می شود.

کاتالوگ رانا پلاس ۶ دنده دستی با سقف پانوراما :

آغاز عرضه و قیمت رانا پلاس Tu5 پلاس 6 دنده دستی پانوراما ایران خودرو
کاتالوگ رسمی رانا پلاس ۶ دنده پانوراما

آلبوم تصاویر رانا پلاس پانوراما با پیشرانه TU5 پلاس و جعبه دنده ۶MT:

پایگاه خبری اسب بخار

عکس های تولیدی: حسین دلاور / اسب بخار

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.