شکار نسل جدید مرسدس بنز کلاس S در حال تست

شکار نسل جدید مرسدس بنز کلاس S در حال تست
تست پرتوتایپ های مرسدس بنز کلاس اس جدید، بارها در منطقه اشتوتگارت انجام شده است. اما این بار عکاسان خودرویی YouTube، نسل جدید کشتی لوکس بنز را در پیست افسانه ای نوربرگ رینگ مشاهده کرده اند. کلاس اس همواره یکی از مهم ترین های صنعت خودروسازی است که هر چند سال یک بار با فرا رسیدن زمان معرفی نسل جدیدش، غوغایی تازه در میان علاقه مندان آن ایجاد می شود.
همان طور که پیش از این نیز گفته شده بود، کلاس اس جدید بر مبنای پلت فرم جدیدی شکل گرفته است که اشتراکی با کلاس اس های کنونی ندارد. نسخه لانگ همچنان از روز اول، در کنار مدل های استاندارد به فروش گذاشته خواهد شد. دیزاین و طراحی نمای بیرونی این سدان لوکس، در نسل جدید به خوبی تغییر پیدا کرده است. تغییرات به اندازه ای هستند که با مشاهده آن ها، طراحی نسل کنونی کلاس اس یا همان W222، به سرعت از چشم شما می افتد. در برخی از قسمت ها همچون چراغ های عقب و دستگیره درها، مرسدس بنز از استتار کامل استفاده کرده است که این موضوع، کنجکاوی ما را بیش تر می کند.
فن آوری خودران، مهم ترین ویژگی موجود در کلاس اس جدید است. باید دید که آیا مرسدس بنز با معرفی سیستم تمام خودران در نسل جدید کلاس اس، بار دیگر موفق به وارد کردن آپشنی جدید در صنعت خودروسازی جهان خواهد شد یا نه؟ بسیاری معتقدند آن چه مرسدس بنز برای کلاس اس جدید تدارک دیده است، چیزی فراتر از تکنولوژی خودران سطح ۳ موجود در دیگر خودروهای روز است. اکنون زمان آن رسیده است که انرژی خود را برای چرخاندن فرمان به هدر ندهید! چرا که قرار است یک نمایشگر بسیار بزرگ، ساعت ها شما را در خودروی لوکس تان، سرگرم نگه دارد. نمایشگری حتا بزرگ تر از نمایشگر تسلا! یک صفحه ۱۲٫۰ اینچی در مقابل راننده، و یک نمایشگر مرکزی برای تمام سرنشینان! اما آیا مرسدس بنز همچنان از دکمه های غیرلمسی در کلاس اس استفاده خواهد کرد؟ نمی دانیم!
شکار نسل جدید مرسدس بنز کلاس S در حال تست
در همین لحظه، هیچ اطلاعاتی از ویژگی های فنی و موتوری این خودرو در دست نیست. اما شنیده می شود که در این پرتوتایپ های در حال تست، از پیشرانه ۶ سیلندر GLE 450 استفاده شده است. البته هنوز هم اروپایی ها از موتورهای دیزل لذت می برند. اما جنگ اصلی هنگامی رخ می دهد که نسخه پلاگین هیبرید S500 وارد کارزار شود! برای نسخه های تمام الکتریکی نیز، مرسدس بنز همچنان در حال کار بر روی مدل EQS است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.