شرایط فروش جدید و قیمت راین V5 اعلام شد – دی ۹۸

راین V5
شرکت «خودروسازان راین» که در چند سال گذشته تولید «راین V5» (ولا V5) را در کارخانه خود انجام انجام داده است، به تازگی بحشنامه فروشی را برای این محصول منتشر نموده و برنامه دارد این خودرو را به صورت فروش نقدی عرضه نماید.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

در بخشنامه جدید این شرکت، قیمت قطعی و مصوب راین V5 دنده ای ۹۴ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان اعلام شده است. با توجه به شرایط فروش نقدی و فوری، تخفیف ۶ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان شامل حال خریداران می شود و در نهایت بهای V5 دنده ای برایشان ۸۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تمام خواهد شد. خودروهای فروخته شده هم توسط شرکت «پرستوی آبی ارگ»، گارانتی ۲ سال یا ۵۰ هزار کیلومتر (هر کدام زودتر فرا برسد) را خواهند داشت.
به گزارش پایگاه خبری «اسب بخار»؛ اما نکته قابل توجه این است که خودروهای در نظر گرفته شده در طرح فروش شرکت خودروسازان راین و پرستوی آبی ارگ، مدل ۱۳۹۶ هستند و به عبارت ساده تر، حدود دو سال قبل فرایند تولید و مونتاژ آن ها انجام شده است. ولی شاهد هستیم که شرکت تولیدکننده پس از گذشته مدت ها، راین V5 دنده ای را با معیار روز قیمت گذاری کرده است. این در حالی است که پیش از این، مسئولان سازمان حمایت و وزارت صمت امکان تحویل خودروهای مانده در انبار خودروسازان را با قیمت روز، غیر ممکن می دانستند. حال شاهد هستیم بر خلاف اظهار نظر مسئولان و نهادهای نظارتی، شرکت خودروسازان راین V5هایی که سال ۱۳۹۶ (پیش از آغاز گرانی ها) تولید کرده را با قیمت جدید برای فروش گذاشته است و بهای جدید در نظر گرفته شده برای V5 دنده ای با مدل ۱۳۹۶، حدود دو برابر قیمت در همان سال تولید است!
شرایط فروش خودروسازان راین
راین V5 خودرویی است که در سال های گذشته در نمونه های دنده ای و اتوماتیک به بازار ایران عرضه شده است. عملکرد ضعیف خودروسازان راین در بحث فروش و بازاریابی باعث شد تا محصولاتی چون ولا V5 و گریت وال وولیکس C30، در جایگاه خودروهای شکست خورده بازار قرار بگیرند. این نوع عملکرد در حالی برای خودروسازان راین ثبت شده که روزگاری در خطوط مونتاژ کارخانه این شرکت، محصولات پرفروشی چون هیوندای ورنا و آوانته تولید می شدند.
آن طور که مشخص است، این شرکت در شرایط فعلی تولیدی را برای V5 دنده ای و اتوماتیک و وولیکس C30 ثبت نکرده و تنها نمونه های مانده در انبار خود را به فروش می رساند. از سویی تصاویر تهیه شده از جانب خبرنگار «اسب بخار» حاکی از است که «زوتی T300» در جایگاه یک کراس اوور جمع و جور به دفتر مرکزی این شرکت آمده و گویا قرار است تا در آینده نزدیک به کارخانه خودروسازان راین برای تولید و مونتاژ وارد شود.


پایگاه خبری اسب بخار
عکس ها: وبسایت رسمی شرکت خودروسازان راین

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.