رندر فرضی از چهره نسل جدید ب ام و M3

ب ام و M3 2021

قطعاً هیچ کمبود اطلاعاتی در خصوص «ب ام و M3 2021» وجود ندارد! این که جاسوسان صنعتی، تصاویری از نسخه های پرتوتایپ این خودرو را در حال تست فنی شکار می کنند یا همکاران ما در رسانه های خارجی به طراحی رندرهای اختصاصی این اتومبیل می پردازند، تفاوتی به حال ما ندارد!

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

چراکه سدان چست و چابک ب ام و راه ورود به بازار جهانی را با سرعتی زیاد در پیش گرفته است. امروز یک رندر واقع گرایانه از نسل جدید M3 را پیش روی شما قرار داده ایم، رندری که براساس خودروی در حال تست در کنار M4 جدید طراحی شده است.

مدیران 777 مدیران 777

حرکت شانه به شانه این دو خودرو در مسیر تست با استتار بسیار کم تر، نسبت به ماه های قبل، پیامی روشن از آن چه قرار است در ماه سپتامبرِ پیشِ رو اتفاق افتد به ما می دهد. آن طور که به نظر می آید، خودروهای مشاهده شده نسخه های نهایی هستند که برای ورود به بازار استارت زده اند. هر چند از روی تصاویر، سیستم اگزوز آن ها اندکی پیچیده تر از مدل های عادی به نظر می رسد. البته هنوز زود است بگوییم که ب ام و در حال تست نسخه دیفرانسیل عقب مدل xDrive است، اما می دانیم که عرضه این نسخه برای زمان ورود خودروهای جدید به بازار اولویت بندی شده است.

ب ام و M3 2021

از سویی، می شود گفت که این دو خودرو با رینگ آلیاژی متفاوتی عرضه خواهند شد. همچنین آن ها از سیستم چهارچرخ محرک و گیربکس اتوماتیک دوکلاچه بهره خواهند برد که در یک هارمونی کامل با پیشرانه ۶ سیلندر خطی قدرتی فراتر از ۵۰۰ اسب بخار تولید خواهند کرد. از روی تصاویر شکارشده، با توجه به حجم زیاد استتار، نمی توان رنگ خودروها را حدس زد اما طبق تیزری که ب ام و منتشر کرده بود، M3 با رنگ سفید اشکی و M4 به رنگ زرد روشن در آن حضور داشت.

اکنون به لطف تلاش گرافیست های سایت “Kolesa”، شاهد خلق رندری واقع گرایانه از چهره احتمالی M3 2021 هستیم. اگرچه این طرح هنوز با طرح نهایی فاصله زیادی دارد، اما ما به طرز خوش بینانه ای آن را بسیار نزدیک به طراحی حقیقی M3 می دانیم. شاید نقطه عطف این طراحی همان جلوپنجره کلیوی غول آسای جدید ب ام و باشد که قرار است زینت بخش مدل های اسپرت و تقویت شده این شرکت شود. M3 جدید در ۲۰۲۱ می آید و در کنار M4 کوپه و کانورتیبل به تولید می رسد. اما همان طور که انتظار می رفت، دیگر همچون گذشته، خبری از نسخه M4 گرن کوپه نخواهد بود. همچنین بنا به شنیده هایی، قوی ترین نسخه خانواده M3 و M4 از یک پیشرانه غیر بنزینی و احتمالاً تمام الکتریکی بهره خواهد گرفت!

سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار  

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.