خانواده پژو ۲۰۷i با امکانات بیشتر به بازار می آیند + تصاویر

پژو 207i

به تازگی گروه صنعتی ایران خودرو تولید نسخه های مختلف خانواده پژو ۲۰۷i را با فرمان کمکی برقی آغاز کرده و دیگر از سیستم هیدرولیک در ۲۰۷i هاچ بک دنده ای و اتوماتیک استفاده نمی کند. همچنین بر اساس تصاویر موجود، این شرکت برنامه دارد تا امکانات جدیدی را بر روی نسخه های مختلف پژو ۲۰۷i نصب نماید.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری «اسب بخار»؛ سال گذشته مدیران ارشد ایران خودرو اعلام کردند که گروه خودروهایی چون پژو ۲۰۷i و دنا پلاس با امکانات و ویژگی های بیشتری به بازار خواهند آمد. در حال حاضر حضور فرمان کمکی برقی برای تمام نمونه های پژو ۲۰۷i هاچ بک و صندوقدار و دنا پلاس توربو اتوماتیک قطعی شده و از اواخر سال جاری، اکثر ۲۰۷iهای تحویل داده شده به ویژگی EPS مجهز هستند.

حال ایران خودرو برنامه دارد تا امکاناتی نظیر سنسور باد لاستیک، سنسور نور، سنسور باران و… را بر روی خودروهای مختلف نصب کند و برای همین قطعه سازان کشور، بستر حضور این امکانات را در قطعات تولیدی خود فراهم کرده اند. با نگاهی به جلو آمپر جدید پژو ۲۰۷i می بینیم که به جای چراغ سرویس (آچار زرد رنگ سابق) اخطار باد لاستیک نصب شده و چراغ سرویس تنها در نمایشگر مرکزی حضور دارد. از سویی در بخش راست جلو آمپر نمایشگر فعالیت سنسور باران و برف پاککن اتوماتیک نصب شده است.

پیش از این ایران خودرو جلو آمپر محصولاتش را با پیش فرض ظاهری امکاناتی نظیر سیستم کنترل پایداری، اخطار فرمان کمکی برقی و… عرضه کرده است. اما حالا برخی قطعه سازان عملگرهای این ویژگی ها را برای جلو آمپرهای تولیدی جدید فعال نموده اند و با تکمیل فرایند حضور امکانات جدید بر روی ۲۰۷i، دنا پلاس، پژو پارس و…، نمایش کامل چراغ های اخطار دیده خواهد شد.

آن طور که مشخص است، در کنار اضافه شدن فرمان کمکی برقی و سقف پانورامیک بر روی خانواده پژو ۲۰۷i، قرار است تا در آینده نزدیک سنسور نور، سنسور باران، سنسور باد لاستیک و در گام تکمیلی سامانه کمکی پایداری بر روی نمونه ها هاچ بک و صندوقدار این خودرو کلاس B نصب گردد.

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.