حواله های بیسو هم وارد بازار دلالان شد

حواله های بیسو هم وارد بازار دلالان شد
با اینکه شرکت سیف خودرو به عنوان تولید کننده ی محصولات بیسو، در مرحله های مختلف پیش فروش T3 و T5 را انجام داده است، اما شاهد هستیم که گویا برخی دلالان پای حواله ی محصولات تازه وارد این نشان چینی را به بازار آزاد کشانده اند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

حواله های بیسو T3 که پیش پرداخت ۹۰ میلیون تومانی برای آن ها انجام شده است، با توجه به موعد تحویل قیمتی حدود ۱۰۸ تا ۱۲۵ میلیون تومان را در بازار آزاد دارند. این خودرو قرار است که خرداد سال ۹۸ وارد جاده های کشور شود و در حال حاضر تولید آن در کارخانه ی طرف ایرانی در آن انجام است. به گفته ی مدیران شرکت سیف خودرو، اگر شرایط اقتصادی و قوانین مربوط به وارد قطعات منفصله ثابت بماند می توان بیسو T3 را با قیمتی حدود ۱۸۰ میلیون تومان به دست مشتریان رساند. اما شاهد هستیم که دلالان و سرمایه گذاران بر روی این کراس اوور جمع و جور سعی دارند تا قیمت تمام شده ی آن را برای برخی مصرف کنندگان واقعی به بیش از ۲۰۰ میلیون تومان برسانند.
همچنین حواله ی بیسو T5 که پیش پردات ۱۲۵ میلیون تومان برای آن انجام شده است، با قیمت ۱۵۳ تا ۱۸۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته شده اند. این کراس اوور ۷ نفره ی هم قرار است که در صورت ثبات اقتصادی با قیمتی حدود ۲۵۰ میلیون تومان از جانب سیف خودرو وارد جاده های کشور شود. اما مشخص است که تلاش دلالان به سمت بالا بردن قیمت این خودروی چینی است و می خواهند تا بیسو T5 با قیمتی فراتر از ۲۷۰ میلیون تومان در اختیار مصرف کنندگان واقعی قرار بگیرد.
یکی از مسائلی که در چند ماه گذشته باعث نابسامانی در بازار خودرو شده است، حضور سرمایه های سرگردان در این حوزه بوده که باعث شده هر فردی برای ثبات اقتصادی به سمت سرمایه گذاری و دلالی در بخش خودرو برود. برای همین است که می بینیم، وقتی خودرویی تازه وارد هم به بازار کشور عرضه می شود و در فروش های اولیه موفق به چشم می آید، دلالان به سمت سرمایه گذاری و خرید و فروش حواله های آن می روند.


شما مخاطبان می توانید برای تماشای ویدیوی تست و بررسی بیسو T3، ویدیوی شتاب بیسو T3 و ویدیوی معرفی بیسو T5 بر روی لینک ها کلیک نمایید.


همچنین می توانید با کلیک بر روی لینک با خط تولید بیسو در ایران به صورت تصویری و متنی آشنا شوید.


گالری تصاویر بیسو T3:


گالری تصاویر بیسو T5:

پایگاه خبری اسب بخار
عکس ها: عرفان حمیدی

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.