تیونینگ بنتلی کانتیننتال GT توسط آردن

تیونینگ بنتلی کانتیننتال GT توسط آردن
تیونر «آردن» (Arden) به تولید کیت های بدنه اسپرت برای خودروهای لوکس مشهور است. این تیونر در جدیدترین اقدام خود، تمرکز را روی بنتلی کانتیننتال GT منعطف کرده و کیت واید بادی جدیدی را برای آن درنظر گرفته است.
تاکنون تنها دو عکس از محصول جدید آردن که Arden Bentley AB III نام دارد، منتشر شده است. کیت بدنه آردن از جنس فیبرکربن ساخته شده و گلگیرهای جلو و عقب جدید، هر کدام ۵۰ میلی متر به پهنای خودرو افزوده اند. در قسمت جلو از بادشکن جدید استفاده شده و رکاب های فیبرکربنی، ظاهر جذاب تری به بنتلی کانتیننتال جی تی می بخشند.
تیونینگ بنتلی کانتیننتال GT توسط آردن
دو ورودی هوا نیز روی کاپوت تعبیه شده تا انتقال حرارتی پیشرانه راحت تر انجام گیرد. در قسمت عقب، آردن از دیفیوزر و باله فیبرکربنی استفاده کرده تا ظاهر اسپرت خودرو تکمیل شود. با بهره گیری از گلگیرهای پهن تر، آردن رینگ های سبک وزن منیزیمی با ۲۲ اینچ سایز را درنظر گرفته است. این رینگ ها در لاستیک های ۳۵/۲۷۵ در جلو و ۳۰/۳۱۵ در عقب قرار خواهند گرفت. آردن تغییری در پیشرانه W12 بنتلی کانتیننتال ایجاد نکرده است. این پیشرانه ۶ لیتری در حالت عادی، ۶۲۶ اسب بخار قدرت تولید می کند. آردن برای کاهش وزن و افزایش قدرت ۱۰ درصدی، سیستم اگزوز اسپرت جدیدی را درنظر گرفته که در کاهش سوخت نیز تأثیرگذار خواهد بود. اطلاعات بیش تر در رابطه با قیمت کیت بدنه آردن به زودی منتشر خواهد شد.
ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Motor1

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.