تولید 80 دستگاه MG360 در سال 95

اولین تست و بررسی MG360 در ایران
شرکت ام جی پارس موتور که از سال گذشته پروژه مونتاژ خودروهای ام جی را با مشارکت سایک، صنعت خودرو آذربایجان و ام جی آغاز کرده است، در روزهای پایانی سال توانست ۸۰ دستگاه ام جی ۳۶۰ را به صورت آزمایشی در تبریز مونتاژ کند.
احتمال داده می شود که ام جی پارس موتور از اوایل تابستان این خودرو را روانه بازار کشور کند. ام جی ۳۶۰ یک سدان چینی مونتاژ داخل شناخته می شود که احتمال با قیمت کمتر از ۷۰ میلیون تومان با جاده های ایران می آید. برخی تصاویر حاکی از آن است که تعدادی از خودروهای تولیدی با پلاک ملی در سطح شهرها و جاده ها تردد می کنند. با پیگیری های انجام شده، تیم های مهندسی چینی و ایرانی برای انجام برخی تست ها، این روزها با ام جی های ۳۶۰ پلاک ملی در کشور تردد می کنند.
اطلاعات منتشر شده نشان می دهد که ام جی ۳۶۰ به پیشرانه ۱.۵ لیتری ۱۱۰ اسب بخار با گشتاور ۱۳۵ نیوتون متر مجهز است. این پیشرانه به گیربکس پنج دنده دستی یا چهار دنده اتوماتیک متصل می شود. در کاتالوگ رسمی که ام جی پارس موتور در سایت خود قرار داده است، ام جی ۳۶۰ به چهار کیسه هوا، ترمزها و سیستم پایداری CBC و BA، فرمان کمکی برقی، مانیتور ۸ اینچی، دوربین دنده عقب، سانروف و…مجهز است.
شما مخاطبان می توانید، ویدئو تست و بررسی این خودرو در سال ۹۵ را در سایت اسب بخار ببینید.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.