تصاویر محصولات جدید ایران خودرو منتشر شد

محصولات جدید ایران خودرو

در حاشیه بازدید وزیر صمت از گروه صنعتی ایران خودرو و افتتاح خط تولید «تارا»، تصاویری منتشر شد و در میان این عکس ها، نمونه هایی از محصولات جدید این خودروساز به چشم می خورد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری «اسب بخار»، پژو ۲۰۷i دو رنگ و پژو ۲۰۶ پانوراما دو خودرویی هستند که در تصاویر منتشر شده از بازدید وزیر صمت دیده می شود. این اتفاق در شرایطی رخ داده که چند شب قبل، معاون فروش و بازاریابی ایران خودرو به خاطر بردن نام این محصول در برنامه «تهران ۲۰» با انتقادهای مختلفی مواجه شد و حال می بینیم که حتی ایران خودرو سعی نکرده تا با حضور رسانه های تخصصی صنعت خودرو، حواشی این موضوع را کم رنگ کند. بدیهی است که در صورت حضور رسانه های تخصصی صنعت خودرو یا حتی وجود نگاه تخصصی در ایران خودرو، حداقل تصاویر بهتر از محصولات جدید این خودروساز تهیه می شد. در کنار تصاویر پژو ۲۰۷i دو رنگ و پژو ۲۰۶ پانوراما، تصاویر ناواضحی از رانا پلاس پانوراما و سمند بهینه و همچنین پژو ۲۰۷i صندوق دار پانوراما دیده می شود.

مدیران 777 مدیران 777

با توجه به عکس های موجود، مشخص است که ایران خودرو می خواهد تا پژو ۲۰۶ را هم در نسخه سقف شیشه ای به بازار عرضه کند و از سویی تیپ جدیدی از ۲۰۷i را با بدنه دو رنگ به تولید برساند. البته که به احتمال زیاد، این پروژه ها در سال ۱۴۰۰ به مرحله اجرا می رسند و به بازار عرضه می شوند.

پایگاه خبری اسب بخار

عکس ها: شاتا نیوز

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.