تجسم گرافیکی از می باخ GLS 2020

تجسم گرافیکی از می باخ GLS 2020
“مرسدس بنز” GLS 2020 اکنون به شکل رسمی به بازار جهانی معرفی شده است. چند هفته پیش این شاسی بلند لوکس بزرگ در نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۹ معرفی شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

از سویی ما می دانیم شاسی بلند بزرگ “می باخ” نیز مراحل پایانی طراحی و توسعه را می گذراند. تصاویر جاسوسی زیادی از این خودرو تا امروز منتشر شده است. سال گذشته نمونه اولیه مفهومی می باخ ویژن در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی شد. اکنون رندرهای گرافیکی جدید شاسی بلند می باخ، تصویر خوبی از چهره نهایی پرچم دار قد بلند “دایملر” را به کاربران فضای مجازی نشان می دهند.
به طور مشخص، این رندر زیر پوست خود استایل کلی نسل جدید GLS را دارد. اما در پوزه خودرو، جلوپنجره کرومی غول آسای می باخ، به خوبی هویت لوکس و متفاوت محصول تجملاتی می باخ را نسبت به GLS استاندارد، به رخ می کشاند. در نمای عقب، طراح کم تر به دستکاری ظاهر GLS پرداخته است و تنها با افزودن المان های اسپرت سعی در ایجاد تمایز دارد. به خصوص دو قلو شدن سر اگزوزها را می توان مهم ترین تغییر در راستای لوکس و اسپرت تر شدن نسخه می باخ دانست.
تجسم گرافیکی از می باخ GLS 2020
با توجه به در حال حرکت بودن می باخ GLS در رندرهای منتشر شده، ظاهر رینگ ها را نمی توان تشخیص داد، اما از روی همان تصاویر در حال حرکت می توان فهمید مرسدس بنز برای نسخه GLS از رینگ هایی با طرح چند پره خورشیدی استفاده خواهد کرد. اما چه چیزهای دیگری از می باخ جدید می دانیم؟ از طراحی کابین این خودرو خبر می رسد که مرسدس بنز، تریم بسیار لوکس و جدیدی را تدارک دیده است که فضایی مبله و شگفت انگیز را برای سرنشینان این ارابه لوکس به وجود می آورد. در رندرهای دیگری که از طراحی کابین GLS می باخ منتشر شده است، می توان فاصله محوری بیش تر را نسبت به GLS معمولی پیش بینی کرد. البته مدل های لانگ این خودرو به احتمال فراوان در تیپ های متفاوت و با قیمت بیش تر عرضه خواهند شد.
پیشرانه احتمالی برای این مدل، یک واحد تویین توربوی ۸ سیلندر است که ۵۰۰ اسب بخار قدرت را به چهار چرخ خودرو انتقال می دهد. می دانیم این خودرو در آمریکا تولید خواهد شد. محل تولید آن نیز در سایت مرسدس بنز در آلاباما خواهد بود. همان جایی که در حال حاضر، مدل های مختلف GLS به تولید می رسند. انتظارها بر این است که GLS می باخ جدید از سال آینده آماده فروش می شود و نمی توان برچسب قیمتی کم تر از ۲۰۰٫۰۰۰ دلار را برای آن انتظار داشت. در صورت تحقق تولید این مدل، GLS می باخ به گران ترین شاسی بلند در حال تولید در ایالات متحده آمریکا تبدیل خواهد شد.

سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.