ب ام و دوازده مدل از محصولات خود را با آپشن های بیش تر در سال ۲۰۱۹ عرضه می کند

ب ام و دوازده مدل از محصولات خود را با آپشن های بیش تر در سال 2019 عرضه می کند
ب ام و یک مجموعه به روز رسانی عمومی برای محصولات خود در سال جدید میلادی ارائه کرده است که از بهار پیش رو، به خودروهای تولیدی اضافه می شوند. این تغییرها بیش تر شامل بهبود المان های طراحی داخلی و خارجی خودروها است. اما در میان آن ها، تغییرهای مهمی هم دیده می شود.

مدیران 777 مدیران 777

اگر از سری ۵ شروع کنیم، این خودرو چه در مدل های سدان و چه نمونه های واگن، با حجم بیش تری از قطعه های اختصاصی M Sport همراه شده است. سری ۵ از این پس با پنج رنگ جدید بدنه، رینگ های آلیاژی ۲۰ اینچی، سه نوع ترکیب چرم داخلی و صندلی های سفارشی کامفورت با تهویه پیشرفته عرضه خواهد شد. افزون بر این ها، سری ۵ به پکیج آیرودینامیکی M، سیستم تعلیق و سیستم ترمز پیشرفته M Sport مجهز خواهد شد.


اما دو محصول نوپای ب ام و، یعنی X5 جدید و سری ۸ نیز با تزیینات ظاهری اضافه در بهار می آیند. برای خودروی SUV، مشتریان قادر به خرید آن در رنگ های یاقوت مشکی، سولفید قهوه ای، آمتیرون و آبی متالیک تانزانیایی می گردند. در حالی که سری ۸ نیز با رنگ های جدید سفید برلیان، قهوه ای سوخته، خاکستری مات قطبی، نقره ای مات ترمه، نقره ای سوخته و نقره ای براق قابل سفارش است. همچنین از آوریل امسال، X5 با تریم های متنوع داخلی به مشتریان عرضه خواهد شد.
ب ام و دوازده مدل از محصولات خود را با آپشن های بیش تر در سال 2019 عرضه می کند
اما تنها با گذشت ۲ ماه از ورود ب ام و X2 به بازار جهانی، اکنون ب ام و بالاترین تیپ این خودرو را برای فروش، قابل سفارش گذاری کرده است. X2 M35i با موتور ۲٫۰ لیتری توربوشارژ آمده است که ۳۰۶ اسب بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد. افزون بر این، جعبه دنده ۸ دنده اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک AWD را نیز، به فهرست تغییرهای فنی آن اضافه کنید. اکنون کراس اوور کوچک باواریایی ها با ویژگی های گفته شده، صفر تا صد را در کم تر از ۵ ثانیه پر می کند. در میانه فهرست به روز شده های ب ام و، X1 و X2 در نسخه های ۲۰i و ۲۵i دیده می شوند.
افزون بر تمام موارد نام برده، از مارس ۲۰۱۹، رنگ آمیزی های جدید بدنه، رینگ های اسپرت طرح جدید و روکش های چرمی متفاوت نیز روی اتاق های سری ۲ کوپه و کانورتیبل، سری ۳ گرن توریسمو، سری ۴ و M4 کوپه و کروک به طور استاندارد به مشتریان این خودروها ارائه می شوند.
سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.