بررسی استهلاک هوندا CRV

بررسی استهلاک هوندا CRV
یکی از موارد بسیار مهمی که بر خرید و فروش هوندا CRV تأثیرگذار است مسئله استهلاک خودرو و شرایط نگهداری آن است. این خودرو به عنوان یکی از زیباترین محصولات شرکت هوندا مطرح می‌شود و به همین دلیل وضعیت آن در برابر استهلاک بسیار مهم است.

مدیران 777 مدیران 777

بسیاری از ایرانی‌ها خرید هوندا سی آروی را صرفاً به دلیل مشخصات ظاهری و کیفیت ساخت آن انجام می‌دهند و ترجیح می‌دهند که یک خودروی فانتزی و جذاب داشته باشند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

اما در هر صورت مسئله استهلاک هوندا CRV یک فاکتور مهم و قابل توجه است که باید از جنبه‌های مختلف بررسی شود و ببینیم که شرایط خودرو به چه صورت است.

کیفیت ساخت مطلوب خودروی هوندا cr v و استفاده از متریال با کیفیت

برند هوندا به عنوان یک برند معتبر و شناخته شده در حوزه خودروسازی شناخته می‌شود و نام آوازه آن با وجود هوندا آکورد به همه دنیا رسیده است. اما در چند سال اخیر با وجود گزینه‌هایی مانند هوندا CRV تنوع محصولات این شرکت افزایش یافته و محصولات جدید برای سلیقه‌های مختلف تولید می‌کند. نکته‌ای که در همه محصولات شرکت هوندا دیده می‌شود این است که کیفیت ساخت بالایی دارند و استحکام آنها در برابر ضربه و شرایط استهلاک بالاست. این می‌تواند یک قوت قلب برای طرفداران خرید هوندا cr v می‌باشد که به دنبال یک خودروی زیبا و باکیفیت هستند. پوشش رنگی استفاده شده مقاومت خوبی در برابر نور مستقیم خورشید و سرمای هوا دارد و در بدنه آن بیش از ۴۰ درصد از فولاد با مقاومت بالا استفاده شده است. ضمن اینکه پوشش چرمی صندلی‌ها مقاومت خوبی دارد و شما می‌توانید نسبت به این موضوع نگران نباشید.
بررسی استهلاک هوندا CRV

شکل خودرو می‌تواند در مورد استهلاک آن چالش برانگیز باشد

شکل ظاهری خودرو عامل بسیار مهم و تعیین کننده‌ای در خرید و فروش هوندا سی آروی محسوب می‌شود. در حقیقت اغلب مشتریان و خریداران ترجیح می‌دهند که این خودرو را به عنوان یک کراس‎اور زیبا انتخاب کنند. اما چالشی که در اینجا وجود دارد این است که هرچه یک خودرو زیباتر باشد افت آن راحت‌تر دیده می‌شود و خیلی سریع‌تر مورد انتقاد قرار می‌گیرد. این خودروی هوندا ظاهر زیبا و جذابی دارد که از یک زبان طراحی جدید برای ساخت کابین آن استفاده شده است. این زبان طراحی جدید هنوز در شرکت هوندا به طور کامل جا نیفتاده و احتمال افت آن وجود دارد. اگرچه استفاده از سیستم تعلیق مک فرسون برای خودرو و همچنین بهره بردن از کمک فنر گازی به حفظ ساختار خودرو کمک می‌کند اما در هر صورت در رابطه با استهلاک هوندا CRV این نگرانی وجود دارد.

سطح ایمنی خودرو بالاست و احتمال تصادف با آن بسیار کم است

یکی از نکات قابل توجه و مثبت در هوندا cr-v مربوط به امکانات و آپشن‎های خودرو است که مهم‌ترین آن‌ها امکانات ایمنی خودرو هستند. از جمله امکانات مرتبط با رانندگی در این خودرو می‌توان به وجود سیستم ترمز ضد قفل دیسکی اشاره کرد که با سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز و همچنین سیستم تخمین مسافت نسبت به خودروهای جلویی اشاره کرد. همراه شدن این امکانات با یک فرمان برقی تلسکوپی و همچنین قرار دادن دکمه‌های کاربردی بر روی فرمان باعث شده که هندلینگ خودرو برای راننده بسیار راحت باشد و از لحاظ ایمنی خودرو نگرانی خاصی وجود نداشته باشد. در ضمن طراحی بدنه خودرو به شکلی است که فشار چندانی به بدنه و کابین آن وارد نمی‌شود و امکان از هم گسستگی آن پایین است. با این تفاسیر استهلاک هوندا cr-v نسبت به بسیاری از محصولات مشابه در بازار کمتر است.
بررسی استهلاک هوندا CRV

خدمات پس از فروش هوندا در ایران چنگی به دل نمی‌زند

در حال حاضر قیمت هوندا سی آروی مدل ۲۰۱۷ در بازار ایران در حدود ۸۰۰ میلیون تومان است و کسانی که چنین مبلغی را برای یک خودرو می‌پردازند طبیعتاً انتظار خدمات پس از فروش خوبی از شرکت‎های فروشنده یا شرکت‎های وارد کننده دارند. متاسفانه وضعیت خدمات پس از فروش خودروهای هوندا چنگی به دل نمی‌زند و در بسیاری از موارد به عنوان یک ضعف برای آنها محسوب می‌شود. عدم انجام سرویس‌ها به صورت منظم و استفاده از قطعات بی کیفیت و بدلی به مرور زمان تأثیر خود را بر روی ساختار خودرو گذاشته و در نتیجه باعث افت آن می‌شود. بنابراین کسانی که به فکر استفاده از هوندا CRV هستند باید به شکلی برنامه‌ریزی کند که سرویس‌های خودرو به صورت منظم انجام شده و شرایط خودرو تحت تأثیر عوامل بیرونی قرار نگیرد.

 

منبع : ویرلن

 

۳ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.