آئودی RS6 Avant معرفی شد

آئودی RS6 Avant معرفی شد
پس از معرفی چندین شاسی بلند و کراس اوور موفق، «آئودی» این بار مدل “RS6 Avant” را به عنوان جدیدترین خودروی واگن خود معرفی کرده است. آئودی RS6 در یادبود ۲۵ سالگی تأسیس برند RS معرفی شده است و برگ جدیدی در کلاس خودروهای واگن این شرکت رقم خواهد زد. RS6 Avant طراحی بسیار جذابی دارد و خطوط مدل A6 در آن دیده می شود.
آئودی RS6 Avant معرفی شد
جلوپنجره شش گوشه به همراه دو ورودی هوای بزرگ در دو سمت سپر، ظاهر جذابی به RS6 Avant بخشیده است. در قسمت عقب خودرو با وجود دو خروجی اگزوز بزرگ، دیفیوزر مشبک و تریم نقره ای رنگ سپر، ظاهر بسیار جذابی را شاهد هستیم. آئودی RS6 Avant از پیشرانه ۴ لیتری ۸ سیلندر تویین توربو هیبریدی با ۵۹۱ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور بهره می برد.
آئودی RS6 Avant معرفی شد
با این ویژگی ها، نسل جدید RS6 Avant قدرتمندترین مدل در تاریخ تولید این خودرو محسوب می شود. انتقال قدرت نیز به وسیله جعبه دنده ۸ سرعته دوکلاچه با سیستم کواترو به تمامی چرخ ها انجام می شود. بنابراین، واگن جدید آئودی تنها در ۳.۶ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد. سرعت نهایی این خودرو نیز در ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.
آئودی RS6 Avant معرفی شد
آئودی برای علاقه مندان به سرعت، پکیج داینامیک مخصوص را درنظر گرفته است که سرعت نهایی خودرو را تا ۲۸۰ کیلومتر بر ساعت افزایش می دهد. با درنظر گرفتن پکیج داینامیک پلاس، سرعت نهایی به ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت می رسد. پکیج های درنظر گرفته شده نه تنها سرعت نهایی را افزایش می دهد، بلکه دیفرانسیل میانی مکانیکی جدیدی را نیز اضافه می کند که ۷۰ درصد قدرت را به چرخ های جلو یا ۸۵ درصد قدرت را به چرخ های عقب منتقل می کند.
آئودی RS6 Avant معرفی شد
برای نخستین بار، اکنون آئودی RS6 Avant در حالت استاندارد از سیستم تعلیق سازگار بهره می برد. خلاف مدل های قبلی RS6، اکنون ارتفاع خودرو ۲۰ میلی متر کاهش یافته است. در سرعت های ۱۲۰ کیلومتر و بیش تر، ارتفاع خودرو ۱۰ میلی متر کاهش می یابد اما در سرعت های کم، ارتفاع خودرو ۲۰ میلی متر بالاتر می رود تا امکان پارک کردن در مکان های مختلف وجود داشته باشد.
آئودی RS6 Avant معرفی شد
برای خریدارانی که سواری بهتری را انتظار دارند، سیستم تعلیق RS Sports درنظر گرفته شده که سیستم کنترل دینامیک سواری (DRC) را شامل می شود. با وجود سیستم DRC، فنرهای استیل و ضربه گیرهای تنظیم شونده سه مرحله ای به سیستم تعلیق اضافه می شود و در بهبود سواری و کاهش تکان در کابین، تأثیر بسزایی دارد. آئودی RS6 Avant خودروی جادار جذابی محسوب می شود که در قسمت بار، ۵۶۵ لیتر و در مجموع ۱۶۸۰ لیتر فضای داخلی دارد.
آئودی RS6 Avant معرفی شد
درون خودرو، RS6 Avant از جدیدترین نسخه کابین مجازی آئودی بهره می برد که شامل نمایشگر MMI و هدآپ دیسپلی می شود. آئودی RS6 Avant در شش حالت مختلف رانندگی شامل راحتی، اتو (Auto)، دینامیک، بهره ور و دو حالت رانندگی RS1 و RS2 که روی فرمان قرار گرفته اند می شود.
آئودی RS6 Avant معرفی شد
در دو حالت یاد شده، فشار وارده به دریچه گاز، فرمان و سختی زیربندی تنظیم می شود. هنوز قیمت خودروی جدید آئودی مشخص نشده است اما این خودرو از ابتدای سال ۲۰۲۰ به بازار اروپا وارد می شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8


پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Motor1

مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.