وانت ب ام و X7 رونمایی شد

وانت ب ام و X7
شاید باور این موضوع که لوکس ترین شاسی بلند «ب ام و» روزی تبدیل به وانت شود کمی سخت باشد، اما این بار دیگر از رندرهای گرافیکی و طرح های مجازی صحبت نمی کنیم.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

شرکت ب ام و به تازگی وانتی بر پایه شاسی بلند X7 را معرفی کرده است که در همایش “BMW Motorrad” حضور خواهد یافت. این وانت با همکاری کارآموزان و بخش های مختلف خط تولید ب ام و در مونیخ ساخته شده است.
وانت ب ام و X7
در مرحله اول، شاسی بلند ۷ نفره X7 به یک وانت ۵ نفره با فضای بار دست ساز ساخته شده از چوب تبدیل شده است. با تغییرهای صورت گرفته، اکنون طول فضای بار وانت X7 به ۲ متر افزایش یافته است. به گفته کمپانی ب ام و، در تولید بخش هایی همچون سقف، فضای بار و در عقب از پلیمر تقویت شده فیبرکربن استفاده شده تا وزن خودرو نسبت به مدل تولیدی X7، به میزان ۲۰۰ کیلوگرم کاهش یابد.
وانت ب ام و X7
به عنوان وانتی که قرار است در همایش موتورسیکلت های ب ام و حضور یابد، عکس های رسمی این خودرو با قرار دادن یک موتورسیکلت ب ام و F 850 GS در فضای بار گرفته شده است. فرآیند تبدیل شاسی بلند X7 به وانتی که مشاهده می کنید، ۱۰ ماه تمام زمان برده است.
وانت ب ام و X7
کارآموزان با استفاده از خودروی X7 درنظر گرفته شده برای تست های پیش تولید به عنوان پایه ساخت وانت، در زمان صرفه جویی کرده اند. به کارآموزان هنگام طراحی و تولید وانت X7 آزادی عمل داده شده بود اما تیم ساخت خودروهای مفهومی ب ام و هم در تولید این خودرو نقش داشته است. شرکت ب ام و اعلام کرده هیچ تصمیمی برای ساخت این وانت در تیراژ بالا ندارد.


پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Motor1

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.