فولکس واگن به رکورد تولید ۳۰ میلیون دستگاه پاسات دست یافت + ویدیو

فولکس واگن به رکورد تولید ۳۰ میلیون دستگاه پاسات دست یافت
خط تولید Emden در آلمان مکانی است که شرکت “فولکس واگن” به تازگی بزرگ ترین دست آورد چند سال اخیر خود را جشن گرفته است. این کمپانی موفق به تولید ۳۰ میلیون دستگاه از نمونه “پاسات” شده که پس از نمونه گلف و بالاتر از بیتل، دومین خودروی پر فروش تاریخ کمپانی محسوب می شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777


خریداران اروپایی از خرداد ماه امسال می توانند نسخه فیس لیفت شده از پاسات را سفارش دهند، در حالی که برای بازار آمریکا اکنون نسل جدید این خودرو عرضه شده است. فولکس واگن اکنون این افتخار را دارد تا نه تنها پاسات را به عنوان مهم ترین خودروی خانواده در جهان معرفی کند، بلکه این خودرو را به عنوان پر فروش ترین خودروی اندازه متوسط در جهان عرضه خواهد کرد.
فولکس واگن به رکورد تولید ۳۰ میلیون دستگاه پاسات دست یافت
نسخه ۳۰ میلیونم پاسات، یک نمونه GTE هیبریدی است که با رنگ نقره ای Pyrite مزین شده است و در آینده به عنوان خودروی تست و نمایشی فولکس واگن در رویدادهای معتبر جهانی، استفاده خواهد شد.

به گفته “رالف برنداِشتاتر” از فولکس واگن: “پاسات از زمان معرفی در ۴۶ سال گذشته یکی از مهم ترین و موفق ترین خودروهای فولکس واگن بوده است. ۳۰ میلیون مشتری تاکنون به این خودرو اعتماد کرده اند. در نتیجه پاسات به یکی از بهترین نمونه های جهان تبدیل شده است و همان طور که در برلین سکونت دارد، در پکن، سیدنی، ژوهانسبورگ یا خیابان های سانفرانسیسکو هم محبوبیت دارد. در فولکس واگن، ما به این خودرو افتخار می کنیم که اکنون یکی از سردمداران کلاس خود در بازار جهانی است.”
فولکس واگن به رکورد تولید ۳۰ میلیون دستگاه پاسات دست یافت
تولید فولکس واگن پاسات در تاریخ ۱۴ می ۱۹۷۳ در ولفسبورگ آغاز شد و در آن زمان آغازگر دوران جدیدی برای فولکس واگن بود. پاسات به عنوان جانشین فولکس واگن ۱۶۰۰ معرفی شد که از موتور هواخنک بهره می برد و دیفرانسیل عقب بود. به گفته “آدریان تستمن” عضو هیئت مدیره فولکس واگن: ” اکنون ما نمونه پاسات را در سه قاره مختلف، ۱۰ خط تولید و ۱۰۰ بازار مجزا تولید می کنیم. این مسئله پاسات را به یک خودروی پرفروش واقعی تبدیل می کند.”

پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Motor1

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.