هارلی دیویدسون X350 ؛ ظاهری ساده اما گیرا

هارلی دیویدسون X350

به تازگی، هارلی دیویدسون از موتورسیکلت X350 در چین رونمایی کرده است؛ موتورسیکلتی با ظاهر ساده اما جذابیت بالا.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
هارلی دیویدسون X350

محصول جدید هارلی دیویدسون با همکاری شرکت کیانجیانگ موتور چین به تولید خواهد رسید. شرکت QJ و هارلی دیویدسون از سال ۲۰۱۹ روی X350 کار کرده‌ اند، اما ریشه‌ اصلی این موتورسیکلت به مدل TNR300 بنلی بازمی‌گردد. نسخه اولیه X350 در بازار چین عرضه می شود و پس از آن، نسخه اصلاح شده با نام X350RA در برنامه‌های ویژه هارلی دیویدسون در آمریکا خواهد بود.

مشخصات فنی

برای X350 از پیشرانه آب‌ خنک و هشت سوپاپ با حجم ۳۵۳ سی ‌سی استفاده شده است که می‌ تواند حداکثر ۳۶ اسب بخار قدرت تولید نماید. شرکت سازنده اعلام کرده X350 وزنی معادل با ۱۹۵ کیلوگرم را داراست و وزن مدل X350RA به دلیل نصب میله محافظتی به ۲۰۰ کیلوگرم می‌ رسد. علاوه بر نام و وزن دو مدل که متفاوت است، موارد دیگری نیز همچون سرعت شمار با واحد های متفاوت، رفلکتورها، آینه‌ها و همچنین ECU دو مدل نیز با یکدیگر تفاوت دارد که با توجه به قدرت کم تر مدل RA قابل‌ توجیه است. لازم به ذکر است که در مدل X350 از لاستیک‌ های پیرلی آنجل ST استفاده شده است و چرخ های جلو و عقب از رینگ‌های ۱۷ اینچی سود می‌برند. مدل X350RA اما از لاستیک‌های آنجل CT استفاده می‌ نماید و پهنای کم تری دارند. چرخ جلوی این موتورسیکلت به کالیپرهای چهارپیستون مجهز هستند و ترمز ضد قفل نیز از جمله اقلام استاندارد X350 به شمار می آید.

رنگ های قابل عرضه و قیمت

هارلی دیویدسون X350

هارلی دیویدسون X350 در سه رنگ مشکی، نارنجی و نقره‌ای در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت و قیمت آن از حدود ۴۸۰۰ دلار شروع می‌ شود.

هارلی دیویدسون X350 چه مشخصاتی دارد؟

برای X350 از پیشرانه آب‌ خنک و هشت سوپاپ با حجم ۳۵۳ سی‌سی استفاده شده است که می‌ تواند حداکثر ۳۶ اسب بخار قدرت تولید کند.

X350 چه قیمتی دارد؟

قیمت آن از حدود ۴۸۰۰ دلار شروع می‌ شود.

هارلی دیویدسون X350 چه رنگ هایی دارد؟

X350 در سه رنگ مشکی، نارنجی و نقره‌ای در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

۴ امتیاز از ۴ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.