مروری بر ب ام و R9 T ؛ از همه چیز محرومیم

ب ام و R9 T

در سبد محصولات دوچرخ ب ام و، بی تردید یکی از جذاب ترین گزینه ها، موتورسیکلت ب ام و R9 T است. این موتورسیکلت شامل مدل های استاندارد، پیور، اسکرامبلر و اربن GS می شود.

مدیران 777 مدیران 777
ب ام و R9 T

ب ام و در کنار فعالیت گسترده در عرصه خودروهای سواری و کراس اوورهای لوکس و اسپرت، در زمینه موتورسیکلت و کلاس های مختلف آن هم با جدیت و قدرت در حال فعالیت بوده و هست. در همین راستا، BMW Motorrad را می بایست یکی از پیش‌تازان صنعت موتورسیکلت دانست.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

ویژگی های ظاهری R9 T

ب ام و R9 T از ظاهری رترو و کلاسیک بهره می گیرد. باک بزرگ، زین ساده، چراغ گرد جلو و… همه و همه مواردی هستند که جذابیت ویژه و در عین حال ظاهری رترو را به R9 T بخشیده اند. در نسخه ۷۱۹ بدنه موتورسیکلت به طور ویژه ای رنگ آمیزی می شود و به طور کلی، R9 T قابلیت شخصی سازی بالایی دارد. رینگ های طلایی یا مشکی در نسخه اسکرمبل نیز از دیگر ویژگی های R9 T است.

پیشرانه و مشخصات ب ام و R9 T

ب ام و R9 T از پیشرانه ای دو سیلندر به حجم ۱۱۷۰ سی سی با قدرت ۱۰۹ اسب بخار و گشتاور ۱۱۶ نیوتن متر بهره می گیرد. قدرت تولیدی این پیشرانه از طریق یک شفت و گیربکس ۶ سرعته به چرخ عقب می رسد. امکاناتی همچون ترمز ضد قفل و سیستم کنترل پایداری خودکار نیز از ویژگی های استاندارد R9 T به شمار می آیند. کروز کنترل، چراغ های ال ای دی، گرم‌کن دسته های موتور، حالت های رانندگی باران و جاده و… نیز از سایر امکانات R9 T هستند.

ترمز جلو از نوع دیسکی دوبل با قطر ۱۲.۶ اینچ و عقب از نوع دیسکی تک با قطر ۱۰.۴ اینچ است‌. 

قیمت

ب ام و R9 T

موتورسیکلت R9 T بسته به نوع مدل و سطح تجهیزات در بازه ۱۰۹۹۵ دلار تا ۱۷۶۹۵ دلار قیمت دارد. بی تردید این بها برای چنین موتورسیکلت جذاب و دلفریبی، عدد معقولی به نظر می رسد، اما در ایران از سوار شدن بر چنین موتورسیکلت هایی محروم هستیم و صرفاً باید به بیان مشخصات و مطالعه درباره آن ها و نیز دیدن تصاویرشان بسنده کنیم.

ب ام و R9 T
ب ام و R9 T چه مشخصاتی دارد؟

R9 T از پیشرانه ای دو سیلندر به حجم ۱۱۷۰ سی سی با قدرت ۱۰۹ اسب بخار و گشتاور ۱۱۶ نیوتن متر بهره می گیرد. قدرت تولیدی این پیشرانه از طریق یک شفت و گیربکس ۶ سرعته به چرخ عقب می رسد. امکاناتی همچون ترمز ضد قفل و سیستم کنترل پایداری خودکار نیز از ویژگی های استاندارد R9 T به شمار می آیند.

ب ام و R9 T چه امکاناتی دارد؟

امکاناتی همچون ترمز ضد قفل و سیستم کنترل پایداری خودکار نیز از ویژگی های استاندارد R9 T به شمار می آیند. کروز کنترل، چراغ های ال ای دی، گرم‌کن دسته های موتور، حالت های رانندگی باران و جاده و… نیز از سایر امکانات R9 T هستند.

ب ام و R9 T چه قیمتی دارد؟

موتورسیکلت R9 T بسته به نوع مدل و سطح تجهیزات در بازه ۱۰۹۹۵ دلار تا ۱۷۶۹۵ دلار قیمت دارد.

۴ امتیاز از ۸ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.