مشخصات پژو 206 تیپ 3 پانوراما اعلام شد

مشخصات پژو 206 تیپ 3 پانوراما اعلام شد

گروه صنعتی ایران خودرو هم زمان با آغاز فروش پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما قیمت و مشخصات این هاچ بک اقتصادی و ارتقا یافته را اعلام کرد.

مدیران 777 مدیران 777

مشخصات فنی پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مانند ۲۰۶ های تیپ ۲ و تیپ ۳ قبلی به پیشرانه ۱.۴ لیتری ۴ سیلندر و ۸ سوپاپ مجهز است. این پیشرانه که TU3A نام دارد و از دریچه گاز برقی و استاندارد آلایندگی یورو ۵ بهره می برد، ۷۵ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۱۸ نیوتن متر تولید می کند و به وسیله جعبه دنده ۵ سرعته دستی توان را به چرخ های جلو می رساند. مصرف سوخت بهینه این هاچ بک اقتصادی ۵ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر است و می تواند به صورت ترکیبی، مصرف سوخت ۶.۴ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر را ثبت کند. ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما وزن خالص ۱۰۲۵ کیلوگرم را دارد و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در ۱۴.۱ ثانیه ثبت می کند. در این خودرو شاهد هستیم که همچنان از سیستم فرمان هیدرولیک استفاده می شود و فرمان کمکی برقی بر روی آن نصب نشده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

امکانات ۲۰۶ تیپ ۳ سقف شیشه ای

پژو ۲۰۶ تیپ ۳ جدید که با سقف شیشه ای عرضه می شود، از نظر سطح امکانات نسبت به تیپ سه های قدیمی ارتقا پیدا کرده است. این خودرو به سقف شیشه ای با سایه بان دستی، آینه های جانبی برقی با گرمکن، دو کیسه هوا، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، رینگ آلومینیومی ۱۴ اینچی، ترمز ABS، EBD و EBA، شیشه های جلو و عقب برقی، تهویه اتوماتیک، صندلی های عقب تاشو با پشت سری های سه گانه، کنترل سیستم صوتی از پشت فرمان، سیستم پخش USB با چهار بلندگو و دو تیوتر، آنتن اکتیو و… مجهز است. با این وجود شاهد هستیم که هنوز سنسور پارک دنده عقب در این عضو جدید خانواده پژو ۲۰۶ هم دیده نمی شود و صرفاً ترمز عقب دیسکی به صورت استاندارد در این خودرو نصب گردیده است.

مشخصات پژو 206 تیپ 3 پانوراما اعلام شد

قیمت ۲۰۶ تیپ سه جدید

در حال حاضر (فروردین ۱۴۰۱) گروه صنعتی ایران خودرو قیمت مصوب و تمام شده ۱۸۱ میلیون و ۲۴۸ هزار تومان را برای پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما در نظر گرفته است. با توجه به برنامه هایی که ایران خودرو برای عرضه محصولاتش اعلام کرده است، ۲۰۶ تیپ ۳ جدید جایگزین تیپ ۲ خواهد بود و از این پس، این هاچ بک تنها عضو خانواده پژو ۲۰۶ در ایران به حساب می آید. با عرضه ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما ایران خودرو می خواهد تا جایگاه خود را در بازار کمتر از ۲۰۰ میلیون تومانی ها حفظ کند و در این محدوده، یک هاچ بک اقتصادی را با امکاناتی بیشتر از رقبا، یعنی خانواده کوییک، در بازار به فروش برساند.

مشخصات پژو 206 تیپ 3 پانوراما اعلام شد

پایگاه خبری اسب بخار

پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما چه مشخصات فنی دارد؟

۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مانند ۲۰۶ های تیپ ۲ و تیپ ۳ قبلی به پیشرانه ۱.۴ لیتری ۴ سیلندر و ۸ سوپاپ مجهز است. این پیشرانه که TU3A نام دارد و از دریچه گاز برقی و استاندارد آلایندگی یورو ۵ بهره می برد، ۷۵ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۱۸ نیوتن متر تولید می کند و به وسیله جعبه دنده ۵ سرعته دستی توان را به چرخ های جلو می رساند.

پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما چه امکانات رفاهی و ایمنی دارد؟

این خودرو به سقف شیشه ای با سایه بان دستی، آینه های جانبی برقی با گرمکن، دو کیسه هوا، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، رینگ آلومینیومی ۱۴ اینچی، ترمز ABS، EBD و EBA، شیشه های جلو و عقب برقی، تهویه اتوماتیک، صندلی های عقب تاشو با پشت سری های سه گانه، کنترل سیستم صوتی از پشت فرمان، سیستم پخش USB با چهار بلندگو و دو تیوتر، آنتن اکتیو و… مجهز است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما چقدر است؟

در حال حاضر (فروردین ۱۴۰۱) گروه صنعتی ایران خودرو قیمت مصوب و تمام شده ۱۸۱ میلیون و ۲۴۸ هزار تومان را برای ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما در نظر گرفته است.

۳ امتیاز از ۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.