قیمت پژو 206 تیپ 3 پانوراما در بازار کاهش پیدا کرد

قیمت پژو 206 تیپ 3 پانوراما در بازار کاهش پیدا کرد
قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما در بازار کاهش پیدا کرد

پس از اعلام قیمت های نجومی برای پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما، شاهد هستیم که به شکل چشم گیری قیمت این هاچ بک ارتقا یافته کاهش پیدا کرده و با اعدادی کمتر از قیمت های قبلی برای فروش گذاشته شده است.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، پیش از این برخی دلالان قیمت حواله های پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما را فراتر از ۳۸۰ میلیون تومان اعلام می کردند. اما با آغاز تحویل این خودرو شاهد هستیم که ارزش ۲۰۶ تیپ ۳ جدید به کمتر از ۳۳۰ میلیون تومان رسیده است. البته باید گفت که هنوز خرید و فروشی برای این هاچ بک ایران خودرو ثبت نشده و برخی احتمال می دهند که پژو ۲۰۶ تیپ ۳ جدید، به قیمتی کمتر از ۳۱۰ میلیون تومان هم نزدیک شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
نام خودروقیمت مصوب شهریور ۱۴۰۱ (تومان)قیمت بازار آزاد (تومان)
پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما۱۸۱.۳۶۱.۰۰۰۳۳۰.۰۰۰.۰۰۰

پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مانند ۲۰۶ های تیپ ۲ و تیپ ۳ قبلی به پیشرانه ۱.۴ لیتری ۴ سیلندر و ۸ سوپاپ مجهز است. این پیشرانه که TU3A نام دارد و از دریچه گاز برقی و استاندارد آلایندگی یورو ۵ بهره می برد، ۷۵ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۱۸ نیوتن متر تولید می کند و به وسیله جعبه دنده ۵ سرعته دستی توان را به چرخ های جلو می رساند. مصرف سوخت بهینه این هاچ بک اقتصادی ۵ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر است و می تواند به صورت ترکیبی، مصرف سوخت ۶.۴ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر را ثبت کند. ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما وزن خالص ۱۰۲۵ کیلوگرم را دارد و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در ۱۴.۱ ثانیه ثبت می کند.

پژو ۲۰۶ تیپ ۳ جدید که با سقف شیشه ای عرضه می شود، از نظر سطح امکانات نسبت به تیپ سه های قدیمی ارتقا پیدا کرده است. این خودرو به سقف شیشه ای با سایه بان دستی، آینه های جانبی برقی با گرمکن، دو کیسه هوا، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، رینگ آلومینیومی ۱۴ اینچی، ترمز ABS، EBD و EBA، شیشه های جلو و عقب برقی، تهویه اتوماتیک، صندلی های عقب تاشو با پشت سری های سه گانه، کنترل سیستم صوتی از پشت فرمان، سیستم پخش USB با چهار بلندگو و دو تیوتر، آنتن اکتیو و… مجهز است. با این وجود شاهد هستیم که هنوز سنسور پارک دنده عقب در این عضو جدید خانواده پژو ۲۰۶ هم دیده نمی شود و صرفاً ترمز عقب دیسکی به صورت استاندارد در این خودرو نصب گردیده است.

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.