مدرن این، کراس اوور تمام برقی جمع و جور چینی رونمایی شد

مدرن این
مدرن این

مدرن این (Modern In) یکی از جدیدترین خودروهای تولیدشده توسط یک استارتاپ چینی است که کمپانی BAW آن را مونتاژ می کند. این خودرو دارای یک پیشرانه تمام برقی است و همچنین به واسطه به‌روز بودنش، امکانات و آپشن های رفاهی و ایمنی فراوانی هم دارد.

آریزو 8 آریزو 8

معرفی کمپانی مدرن (Modern)

کمپانی مدرن یکی از جدیدترین استارتاپ های چینی است که از سال ۲۰۱۹ شروع به فعالیت کرده و فقط در زمینه طراحی و تولید خودروهای چینی فعالیت داشته است. محل استقرار مدرن در شهر شانگهای است و به نوعی می توان آن را زیر مجموعه گروه سایک (SAIC) دانست، زیرا اکثر مدیران و تأسیس کنندگان این شرکت قبلاً در گروه سایک فعالیت می کردند. مسئول ساخت و مونتاژ خودروهای مربوط به کمپانی مدرن، خودروسازی BAW است و به طور کلی می توان قشر هدف استارتاپ مدرن را جامعه جوان و همچنین شهرنشین چین دانست.

خودروی Modern In برای اولین بار در سال ۲۰۲۱ رونمایی شده بود و حالا نسخه جدید آن با همان نام، اما با امکانات و ویژگی های ظاهری به‌روزتر معرفی شده است.

مشخصات ظاهری مدرن این

در جلوی خودرو با یک طراحی خاص و بسیار متفاوتی روبه‌رو نیستیم، اما این به معنی زشت بودن نمای جلو نیست. چراغ های این خودرو فرم جذاب و شکسته ای دارند که می توان مشابه آن را در بسیاری از خودروهای روز دنیا دید. از طرفی با توجه به تمام برقی بودن Modern In، جلوپنجره ای برای آن نمی بینیم و بیش تر نمای جلوی خودرو را سپر اشغال کرده است.

در نمای عقب یک چراغ خطی یکپارچه وجود دارد که از گلگیر شروع می شود و با عبور از طول کامل در صندوق به گلگیر دیگر می رسد. به‌جز چراغ یکپارچه و لوگوی مدرن که یک فرم خاصی از حرف M است، نکته خاص دیگری در مورد عقب خودرو وجود ندارد.

در نمای کناری هم با یک درگاه شارژ مواجه هستیم که بر روی گلگیر جلو قرار گرفته است و نکته دیگر، دستگیره های مخفی شونده هستند که این روزها بسیار محبوب شده اند.

بیشتر بخوانید: انواع دستگیره خودرو

مشخصات درون کابین مدرن این

کابین مدرن این
کابین مدرن این

به محض وارد شدن به درون کابین Modern In با یک مانیتور ۱۴.۶ اینچی بزرگ روبه‌رو می شویم که تمام توجه را به خود جلب می کند و در کنار یک کلاستر دیجیتالی قرار می گیرد. غربیلک فرمان این خودرو کمی با فرمان دیگر خودروها فرق دارد و به صورت دو شاخ و به همراه طرح D ساخته شده است. این غربیلک به دکمه های کنترلی نیز مجهز است که با آن ها می توان تنظیمات برخی از امکانات رفاهی و ایمنی خودرو را تغییر داد.

نکته دیگر در مورد این خودرو قابلیت جمع شدن صندلی های ردیف عقب است که این ویژگی تقریباً در همه کراس اوورها و هاچ بک ها وجود دارد و موجب می شود در صورت نیاز فضای بیش تری در قسمت بار داشته باشید.

امکانات رفاهی و ایمنی به‌کاررفته در مدرن این

Modern In دارای امکانات رفاهی‌ای مانند دستیار صوتی، گرم کن فرمان، صندوق برقی، قابلیت آپدیت سیستم های الکترونیکی از طریق اینترنت، شارژر وایرلس، سیستم صوتی با ۷ بلندگو، نورپردازی درون کابین با ۶۴ رنگ مختلف و همچنین کول‌باکس یا یخچال است. 

امکانات و آپشن های ایمنی این خودرو عبارتند از رادار بین خطوط، ترمز اتوماتیک، نشان دهنده فشار باد تایر (TPMS)، دوربین ۳۶۰ درجه و کروز کنترل تطبیق پذیر یا Adaptive Cruise Control.

مشخصات فنی مدرن این

در بخش فنی Modern In یک پیشرانه برقی داریم که می تواند ۱۶۱ اسب بخار توان و ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. در کنار این موتور برقی دو نوع باتری می تواند قرار گیرد که یکی ۵۳ کیلووات ساعت و دیگری ۸۰ کیلووات ساعت ظرفیت دارد. خریدار می تواند برحسب نیاز، یکی از آن ها را برای Modern In خود سفارش گذاری کند. لازم به ذکر است که نسخه ۵۳ کیلووات ساعتی می تواند تا ۴۲۰ کیلومتر پیمایش و نسخه ۸۰ کیلووات ساعتی هم تا ۶۱۰ کیلومتر پیمایش را با یک بار شارژ برای خودرو فراهم آورد.

برای شارژ باتری های این خودروی تمام برقی، هم می توانید از شارژ سریع استفاده کنید و هم شارژ کند، تا هم زمانی که عجله دارید و هم در اوقاتی که عجله ندارید بتوانید باتری آن را شارژ کنید. بهتر است بدانید در صورت استفاده از شارژ سریع یا Fast Charge، باتری خودرو تنها در عرض ۳۰ دقیقه می تواند از ۳۰ درصد به ۸۰ درصد برسد.

Modern In در چه بازه قیمتی ای قرار است به فروش برسد؟

خودروی تمام برقی Modern In قرار است در بازه قیمتی ۲۹ تا ۳۶.۵ هزار دلار برای مردم چین قابل عرضه باشد.

منبع: carnewschina.com

مشخصات ظاهری مدرن این چیست؟

چراغ های این خودرو فرم جذاب و شکسته ای دارند که می توان مشابه آن را در بسیاری از خودروهای روز دنیا دید. از طرفی با توجه به تمام برقی بودن Modern In، جلوپنجره ای برای آن نمی بینیم. در نمای عقب یک چراغ خطی یکپارچه وجود دارد که از گلگیر شروع می شود و با عبور از طول کامل در صندوق به گلگیر دیگر می رسد.

امکانات رفاهی و ایمنی به‌کاررفته در مدرن این چیست؟

Modern In دارای امکانات رفاهی ای مانند دستیار صوتی، گرم کن فرمان، صندوق برقی، قابلیت آپدیت سیستم های الکترونیکی از طریق اینترنت، شارژر وایرلس، سیستم صوتی با ۷ بلندگو و … است. آپشن های ایمنی این خودرو عبارتند از رادار بین خطوط، ترمز اتوماتیک، نشان دهنده فشار باد تایر (TPMS)، دوربین ۳۶۰ درجه و کروز کنترل تطبیق پذیر.

مشخصات فنی مدرن این چیست؟

در بخش فنی Modern In یک پیشرانه برقی داریم که می تواند ۱۶۱ اسب بخار توان و ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. در کنار این موتور برقی دو نوع باتری می تواند قرار گیرد که یکی ۵۳ کیلووات ساعت و دیگری ۸۰ کیلووات ساعت ظرفیت دارد.

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.