بنتلی کانتیننتال GT منصوری؛ کانورتیبلی پرسرعت با رنگ آمیزی متفاوت

بنتلی کانتیننتال GT منصوری

بنتلی کانتیننتال GT منصوری را می توان یکی از جدیدترین و خاص ترین تیونینگ های این شرکت دانست که هم از نظر ظاهری و هم از نظر فنی در آن تغییراتی ایجاد شده است. مهم ترین نکته در مورد این خودرو ترکیب دورنگ مشکی و زرد است که جلوه ای خاص به آن بخشیده است.

مدیران 777 مدیران 777

کمپانی منصوری را می توان یکی از معدود شرکت های تیونینگ بزرگ دنیا دانست که خودروها و لوازم جانبی اش بسیار معروف اند. این کمپانی که توسط کوروش منصوری تأسیس شده است، توانسته با دقت و ظرافتی که برای تولید محصولاتش به کار گرفته است، به شهرت جهانی برسد و موجب شود تا بسیاری از افراد معروف و مشهور دنیا خودروهایشان را برای ارتقا به آن بسپارند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

این شرکت در یکی از جدیدترین کارهایش یک دستگاه بنتلی کانتیننتال GT را دستخوش تغییرات خود کرده و توانسته است آن را با یک ترکیب رنگ خاص و متفاوت معرفی کند.

علاوه بر تغییرات ظاهری به وجودآمده، بخش فنی این خودرو نیز ارتقا یافته است اما این که موتور ۱۲ سیلندر زیر کاپوت این خودرو وجود دارد یا موتور ۸ سیلندر را کسی نمی داند. طبق اطلاعاتی که از این خودرو در دست است تنها می دانیم این خودرو از نظر موتوری ارتقایافته اما نوع موتور مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: معرفی بنتلی کانتیننتال GT اسپید کانورتیبل + تصاویر

تغییرات ظاهری بنتلی کانتیننتال GT منصوری

یکی از مهم ترین تغییرات به وجودآمده در ظاهر بنتلی کانتیننتال منصوری این است که برای آن از دورنگ استفاده شده که موجب شده است خاص تر از دیگر خودروهای منصوری به نظر برسد. ترکیب دورنگ زرد و مشکی این گونه است که سمت شاگرد به طور کلی مشکی است و سمت راننده نیز به طور کلی زرد. نکته مهم دیگر در ظاهر کانتیننتال منصوری این است که مرز رنگ ها در وسط خودرو نیست. مقداری از بدنه که زرد رنگ است کمی از وسط خودرو فراتر رفته و توانسته آن را عجیب تر کند.

از نظر آیرودینامیکی در زیر سپر خودرو از یک اسپلیتر فیبرکربنی و در پشت خودرو نیز از یک اسپویلر یا بال عقب و دیفیوزر فیبرکربنی استفاده شده است.

تفاوت رنگ این خودرو فقط به بدنه محدود نمی شود و درون کابین هم شاهد این اختلاف هستیم. برای مثال، روکش چرم صندلی های سمت راننده، زرد و چرم صندلی های شاگرد مشکی است.

از ویژگی ها دیگر درون کابین می توان به تفاوت در رنگ کمربندهای ایمنی سمت راننده و شاگرد، غربیلک فرمان با کاور چرمی زرد رنگ و همچنین تریم کلی چرم اشاره کرد.

تغییرات فنی بنتلی کانتیننتال GT منصوری

بنتلی کانتیننتال GT منصوری

در بخش فنی خودرو همان طور که گفته شد کسی خبر ندارد برای این خودرو از موتور ۱۲ سیلندر بنتلی استفاده شده است یا موتور ۸ سیلندر اما طبق اطلاعات گفته شده در مورد موتور می دانیم که توان خروجی بنتلی کانتیننتال GT نسخه منصوری ۷۳۹ اسب بخار و گشتاور خروجی آن ۱۰۲۰ نیوتن متر است. از آن جایی که توان و گشتاور موتور ۱۲ سیلندر بنتلی نیز ۶۵۰ اسب بخار و ۹۰۰ نیوتن متر است، به احتمال زیاد همین موتور زیر کاپوت دورنگ آن قرار گرفته است.

در مجموع، بنتلی کانتیننتال GT منصوری با این توان و گشتاوری که می تواند تولید کند، شتاب صفر تا صد را در ۳.۳ ثانیه می زند و حداکثر سرعتش هم به ۳۳۲ کیلومتر بر ساعت می رسد.

منبع: carscoops.com

در مورد بنتلی کانتیننتال GT منصوری چه می دانیم؟

بنتلی کانتیننتال GT منصوری را می توان یکی از جدیدترین و خاص ترین تیونینگ های این شرکت دانست که هم از نظر ظاهری و هم از نظر فنی در آن تغییراتی ایجاد شده است. مهم ترین نکته در مورد این خودرو ترکیب دورنگ مشکی و زرد است که جلوه ای خاص به آن بخشیده است.

تغییرات ظاهری بنتلی کانتیننتال GT منصوری چیست؟

یکی از مهم ترین تغییرات به وجودآمده در ظاهر بنتلی کانتیننتال منصوری این است که برای آن از دورنگ استفاده شده است که موجب شده خاص تر از دیگر خودروهای منصوری به نظر برسد. از نظر آیرودینامیکی در زیر سپر خودرو از یک اسپلیتر فیبرکربنی و در پشت خودرو از یک اسپویلر یا بال و دیفیوزر فیبرکربنی استفاده شده است.

تغییرات فنی بنتلی کانتیننتال GT منصوری چیست؟

طبق اطلاعات گفته شده در مورد موتور می دانیم که توان خروجی بنتلی کانتیننتال GT نسخه منصوری ۷۳۹ اسب بخار و گشتاور خروجی آن ۱۰۲۰ نیوتن متر است. بنتلی منصوری با این توان و گشتاوری که می تواند تولید کند، شتاب صفر تا صد را در ۳.۳ ثانیه می زند و حداکثر سرعتش هم به ۳۳۲ کیلومتر بر ساعت می رسد.

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.