ویدیوی معرفی دنا پلاس توربو 200 اسب بخار آپکو + تصاویر

دنا پلاس توربو دنده ای سفارش آپکو
دنا پلاس توربو دنده ای سفارش آپکو

شرکت آپکو نسخه ۲۰۰ اسب بخار دنا پلاس توربو دنده ای را معرفی کرد

شرکت آپکو که مسئولیت سفارشی سازی و تقویت محصولات ایران خودرو را برای مشتریان دارد، صبح امروز نسخه سفارشی دنا پلاس توربو دنده ای را با قدرت ۲۰۰ اسب بخار معرفی کرد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، خودروی موجود در تصویر و مراسم برای ایجاد جذابیت های ظاهری با کیت بدنه معرفی شده است. اما مصرف کنندگان دنا پلاس توربوشارژر دنده ای می توانند این خودرو را پیش از تحویل از ایران خودرو، به مرکز آپکو بفرستند و نمونه تقویت شده رسمی آن را با اعمال گارانتی و استانداردهای اجباری تحویل بگیرند.

در حال حاضر شرکت آپکو کیت فنی و تقویتی دنا پلاس توربوشارژر را ارائه داده است و در نسخه کامل این کیت تیونیگ، توان استاندارد ۲۰۰ اسب بخار را با گشتاور فراتر از ۲۷۰ نیوتن متر برای این سدان ملی فراهم می کند. دنا پلاس TC7 دنده ای سفارش آپکو به سامانه واتر متانول ، کیت مکش، هدرز تقویتی ، نرم افزاری اجرایی جدید ، تریم داخلی چرم و نشانگر تخصصی سامانه توربوشارژر (در صورت سفارش مشتری) مجهز است. همچنین مشتریان آپکو و ایران خودرو می توانند امکاناتی نظیر نمایشگر ردیف عقب، تریم داخلی چرم، صندلی های اسپرت ردیف جلو و… را با حفظ گارانتی و الزامات سازمان استاندارد برای دنا پلاس توربو خود سفارش گذاری کنند.

با توجه به اطلاعات اولیه منتشر شده، دنا پلاس سفارش OPCO ویژگی های زیر را دارد :

پیشرانه ۱.۷ لیتری توربوشارژر

۲۰۰ اسب بخار

۲۷۵ نیوتن متر

دیفرانسیل جلو

جعبه دنده ۵ سرعته دستی

فرمان هیدرولیک

ترمزهای دیسکی جلو و عقب

رینگ ۱۶ اینچی آلومینیومی

کروز کنترل

تریم داخلی چرم

تهویه اتوماتیک

سانروف

آینه های تاشو برقی

صندلی های برقی جلو

دوربین و سنسور پارک عقب

نمایشگر لمسی

رهیاب ماهواره ای

بلوتوث

و…

در ابتدای ویدیوی زیر، دنا پلاس توربو ۲۰۰ اسب بخار شرکت آپکو توسط عوامل پایگاه خبری اسب بخار معرفی شده و شما می توانید به صورت ویدیویی از این خودرو بازدید کنید. همچنین در ادامه این برنامه، برای اولین بار تارا دنده ای به صورت رسمی در اسب بخار معرفی می شود و نکات مختلفی در مورد این سدان ملی و نسخه سفارش آپکو آن به مخاطبان ارائه می گردد.

پایگاه خبری اسب بخار

فیلم برداران: رضا چوکامی و سید علی محمودی

تدوین: رضا چوکامی

اجرا: حسین دلاور

عکس ها: محمدمهدی تفضلی و حسین دلاور

۴.۴ امتیاز از ۵ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.