معرفی بهمن اینرودز با کاربری کمپر + ویدیو

کمپر اینرودز بهمن
کمپر اینرودز بهمن

بهمن موتور محصولات خود را با کاربری‌ آفرودی در معرض دید علاقه‌مندان این نو ع خودروها گذاشت. این شرکت پیکاپ G9، کاپرا و ون اینرودز کمپر را با کاربری خاص گردشگری به نمایش گذاشته است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

نمایش خودروهای بهمن با کاربری ماجراجویانه

پیکاپ G9

پیکاپ G9 از محصولات جدید بهمن موتور است که پس از معرفی به بازار، مورد توجه آفرودسواران قرار گرفت. این خودرو با ارتفاع نزدیک دو متر (۱۹۶۵ میلی‌متر) قدرت مانور بالایی در طبیعت دارد. به‌کارگیری موتور ۲۰۰۰cc توربو و قابلیت چهار چرخ متحرک الکترونیکی و همین طور گیربکس هشت سرعته از برند شناخته شده ZF  خودرویی قدرتمند به طبیعت گردان و سفرهای ماجراجویانه می‌دهد.

کاپرا

دیگر محصول حاضر در این نمایشگاه خودروی کاپراست. این محصول از تولیدات شناخته شده و با سابقه بهمن موتور است که به دلیل بهره‌مندی از موتوری با حدود ۲۴۰۰cc نیروی مورد نیاز مانور در فراز و نشیب‌های طبیعت را به طبیعت گردها می‌دهد.

معرفی بهمن اینرودز با کاربری کمپر

کمپر اینرودز بهمن
کمپر اینرودز بهمن

اینرودز با موتور ۱۵۰۰cc که ابتدا به عنوان یک ون به بازار معرفی شد، اکنون با طراحی جدید خود، تبدیل به یک ون مسافرتی شده است. این خودرو با طراحی مسافرتی در عمل یک هتل کوچک و سیار شده است. پیش از معرفی اینرودز بیش تر خودروهای خارجی نیاز مخاطبان آفرودی را پاسخ می‌دادند که به دلیل قیمت بالای آن مخاطبان خاصی داشت اما بهمن موتور با عرضه این خودرو با قیمت مناسب، فرصت جدیدی برای دوست داران سفرهای هیجان انگیز مهیا کرده است.

امکانات و ویژگی های بهمن اینرودز کمپر

کابین کمپر اینرودز بهمن
کابین کمپر اینرودز بهمن

یکی از مهم ترین ویژگی های این ون مجهز بودنش به یک مبل یا کاناپه تخت‌خواب‌شو است که در طول سفر می تواند بسیار مفید واقع شود و هنگام توقف در نقاط ناشناخته، موجب شود افرادی که قصد استراحت دارند با خیالی راحت تر و با امنیت بیش تری بخوابند.

کمپر اینرودز بهمن
کمپر اینرودز بهمن

در بیرون کابین خودرو از یک باربند و محفظه قرارگیری وسایل استفاده شده است که با توجه به پر شدن درون کابین با تخت خواب، می تواند بسیار کاربردی باشد. در کنار باربند یک سایبان جمع شونده نیز قرار گرفته است تا از برخورد مستقیم نور خورشید جلوگیری کند.

در قسمت عقب بهمن اینرودز کمپر نیز برخی لوازم مهم و لازم برای سفرهای چند روزه مانند یخچال، باکس و کشوهای جادار و اینورتر برق تعبیه شده است.

باید گفت با توجه به هزینه بالای خرید و تجهیز این دست از خودروها، بهمن اینرودز کمپر می تواند با قیمت مناسبش یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار باشد.

نمایشگاه خودروهای آفرودی از ۱۸ تا ۲۲ مرداد ماه در محل «مرکز نمایشگاهی ایران مال» برگزار شده است و دوست‌داران این سبک از خودروها می‌توانند از ساعت ۱۴ تا ۲۲ به منظور بازدید از محصولات این گروه به غرفه گروه بهمن مراجعه کنند و کارشناسان گروه بهمن آماده پاسخ‌گویی به پرسش مخاطبان هستند.

۳.۷ امتیاز از ۱۳ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.