لکسوس LS 2021 رونمایی شد

لکسوس LS 2021

کمپانی «لکسوس» به تازگی از نسخه فیس لیفت سدان لوکس خود، یعنی مدل “LS”، پرده برداشته است. خودرویی که سطح بالاتری از تکنولوژی را نسبت به نسل پیشین ارائه می دهد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

پس از سه سال از معرفی نسل پنجم لکسوس LS، حالا کمپانی این مدل را ارتقا داده و با توجه به آن چه در مدل های آلمانی، مثل S کلاس جدید، دیده ایم حالا می توان گفت لکسوس از نظر ظاهری بالاتر از رقبای آلمانی خود قرار می گیرد. البته تغییرات در فیس لیفت LS آن قدر جزئی است که با یک نگاه متوجه آن نمی شوید، اما همین تغییرات اندک با اضافه شدن دو رنگ خاص به نسل جدید این خودرو باعث شده جذابیت بیش تری را نسبت به نسخه کنونی LS داشته باشد.

مدیران 777 مدیران 777
لکسوس LS 2021

چراغ های جلو در LS فیس لیفت تغییر کرده اند و در این خودرو چراغ های هوشمند و تطبیق پذیر لکسوس را می بینیم که پیش تر در مدل RX 2019 دیده شده بود. سپر جلو هم تغییراتی جزئی داشته و در آن خطوط عمودی در کناره ها دیده می شود. جلوپنجره مشبک و معروف لکسوس با طرح دوک نخ ریسی همچنان شکل خود را حفظ کرده است، اما در قسمت پایین این جلوپنجره رادار و سنسورهای خودرو قرار گرفته اند. تصاویر منتشرشده از LS جدید مربوط به نسخه F اسپرت و هیبرید LS500 است که در هر دوی آن ها طراحی چراغ های عقب کمی تغییر کرده و در کناره ها طرح مشکی پیانویی جای طرح کرومی نسل پیشین را گرفته است. افزون بر این تغییر جزئی و جابه‌جایی محل خروجی اگزوزها، تفاوت دیگری بین مدل‌های قدیم و جدید لکسوس LS  در نمای عقب دیده نمی‌شود. البته خریدار نسخه فول‌آپشن از سری F اسپرت می تواند، طرح جدید چرخ های ۲۰ اینچ نیز سفارش دهد.

لکسوس LS 2021

یکی از جذاب ترین رنگ های ارائه شده در خودروهای مدرن لکسوس، طیف های متنوع از نقره ای و خاکستری (نوک مدادی) هستند. طراحان شرکت سازنده، برای سال آینده نیز رنگ جدیدی به فهرست قابل انتخاب برای LS اضافه خواهند کرد که Gin-ei Luster  نام دارد و نوعی رنگ نقره ای اختصاصی با درخشش و حالت شفاف برای بازتاب نور است.

لکسوس LS 2021

در داخل LS جدید تغییر چندانی نسبت به نسخه کنونی دیده نمی شود. صفحه نمایش ۱۲٫۳ اینچی جدید، سیستم اطلاعات و سرگرمی را در این خودرو در دسترس قرار می دهد که کمی بالاتر از نسخه قبلی قرار گرفته است. همچنین امکان سفارش دوربین به جای آینه های کناری در این خودرو فراهم است.

لکسوس LS 2021

تغییرات ذکرشده به نظر خیلی جزئی هستند، چراکه کمپانی تمرکز خود را بر احساس راحتی بیش تر در رانندگی قرار داده است. در لکسوس LS جدید سیستم تعلیق به روز شده و یک سواری نرم را با این خودرو تجربه خواهید کرد. همچنین تغییراتی در طراحی صندلی ها وجود دارد تا راحتی سرنشینان را افزایش دهد و لرزش های جزئی را خنثی کند.

لکسوس LS 2021

در مورد پیشرانه تغییری انجام نشده اما کمپانی ادعا می کند در LS فیس لیفت شتاب گیری به مراتب بهتر انجام می شود، چراکه سیستم جعبه دنده در این خودرو به روز شده و صدای موتور هم کاهش یافته تا ضمن سواری نرم و راحت، صدای مزاحمی از موتور درکار نباشد. همچنین سیستم های هوشمند سطح ۳ خودران در این خودرو به خوبی ارتقا داده شده اند. فروش این خودرو، اواخر سال ۲۰۲۰ در ژاپن آغاز می‌شود و مدتی بعد به سراسر دنیا خواهد رفت.

لکسوس LS 2021

محمدرضا پاداش
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.