لکسوس LC500 کانورتیبل معرفی شد

لکسوس LC500 کانورتیبل
«لکسوس» از خودروی اسپرت “LC500” کانورتیبل در نمایشگاه لس آنجلس رونمایی کرده است. این خودرو از سقف آهنی جمع شونده بهره می برد و ظاهر آن به جز قسمت عقب، همانند مدل کوپه است.
کمپانی در مدل کانورتیبل LC500 شاسی و سیستم تعلیق جلو را تقویت کرده تا فشار کم تری به آن وارد شود. در قسمت عقب نیز استحکام سیستم تعلیق با بازنگری در طراحی آن، افزایش یافته است. این خودرو با رنگ های سفید، گرانیتی، پلاتینیوم، نقره ای، Obsidian، خاویار و … عرضه می شود.
لکسوس LC500 کانورتیبل
سقف لکسوس LC500 از چهار لایه بهره می برد و مکانیزم آن طوری طراحی شده که در هنگام ثابت بودن سقف خودرو، اجزای آن مشخص نباشد. سقف خودرو در بیش‌ترین حالت زمانی ۱۶ ثانیه تا سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت باز و بسته می شود. لکسوس سیستم تهویه LC500 کانورتیبل را نیز به روزرسانی کرده تا دمای داخل کابین هنگام باز و بسته بودن سقف تنظیم شود.
لکسوس LC500 کانورتیبل
گرم کن های گردن نیز در این مدل به کار رفته است. پیشرانه همانند مدل کوپه است. این پیشرانه ۸ سیلندر دارای ۴۷۱ اسب بخار قدرت و ۵۴۰ نیوتن متر است. انتقال قدرت هم توسط جعبه دنده ۱۰ دنده اتوماتیک انجام می شود.
لکسوس LC500 کانورتیبل
سیستم اگزوز خودرو نیز بهبود یافته تا صدای جذاب تری تولید کند. تعداد محدود ۱۰۰ دستگاه نیز از مدل Inspiration Series تولید می شود. این خودرو در تابستان سال ۲۰۲۰ به عنوان مدل ۲۰۲۱ عرضه می شود.


ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Motor1

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
به این مطلب رای دهید

مدیران 777 مدیران 777

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.