لامبورگینی هوراکان EVO تیونینگ نوویتک رونمایی شد

لامبورگینی هوراکان EVO

برخلاف تیونرهایی همچون «منصوری»، تیونر «نوویتک» چندان علاقه ای به تغییرات ظاهری چشمگیر در بدنه خودروها ندارد. بنابراین ممکن است فکر کنید این یک «لامبورگینی هوراکان» ساده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

تیونر مشهور نوویتک، که در تقویت و تیونینگ خودروهای سوپراسپرت سابقه درخشانی دارد، به تازگی «لامبورگینی هوراکان EVO» خود را معرفی کرده است. تغییرات ظاهری شکل گرفته بیش تر در قسمت عقب دیده می شود. یک باله بزرگ فیبرکربنی در قسمت عقب نصب شده و صندوق عقب نیز از جنس فیبرکربن تولید شده است.

مدیران 777 مدیران 777
لامبورگینی هوراکان EVO

همچنین در قسمت جلو از تیغه هایی استفاده شده که آیرودینامیک و عبور جریان هوا را بهبود می بخشد. از باله جلو گرفته تا پوشش آینه ها و باله عقب، تقریباً تمامی قطعات از جنس فیبرکربن ساخته شده است. پوشش در موتور و گلگیرها از دیگر بخش های فیبرکربنی هوراکان نوویتک به شمار می روند.

لامبورگینی هوراکان EVO

به گفته نوویتک، تمام قطعات بدنه در تونل باد تست شده اند تا بهترین عملکرد آیرودینامیکی را داشته باشند. رینگ های ۲۰ اینچی در قسمت جلو و ۲۱ اینچی در قسمت عقب ظاهر هوراکان ایوو را جذاب تر کرده اند. در بخش فنی، خریداران می توانند هوراکان خود را با سیستم اگزوز الهام گرفته شده از خودروهای فرمول ۱ و شاسی سفت تر سفارش دهند.

لامبورگینی هوراکان EVO

 همچنین با سفارش سیستم تعلیق اسپرت، ارتفاع خودرو به میزان ۳۵ میلی متر کاهش می یابد. با توجه به قدرت خارق العاده پیشرانه ۵٫۲ لیتری ۱۰ سیلندر هوراکان، نوویتک به روزرسانی فنی را برای این خودرو درنظر نگرفته است. هوراکان ایوو در حالت استاندارد، ۶۳۰ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. در نهایت، خریداران می توانند برای شخصی سازی بیش تر کابین، پوشش آلکانترا و چرم را با هر رنگی که بخواهند سفارش دهند.

ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Motor1

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.