فولکس واگن ID.4 الکتریکی در چین رونمایی شد

فولکس واگن ID.4

وزارت صنایع و ارتباطات چین پیش از موعد رسمی معرفی «فولکس واگن ID.4»، عکس هایی را از این خودرو منتشر کرده است.

مدیران 777 مدیران 777

شرکت «فولکس واگن» قصد دارد در آینده ای نزدیک کراس اوور الکتریکی ID.4 را در بازار چین رونمایی کند. این کراس اوور در دو مدل ID.4 X (نمونه خاکستری رنگ) و ID.4 Crozz (نمونه سفید رنگ) در بازار چین عرضه خواهد شد. این اولین باری است که در میان محصولات فولکس واگن نمونه ای با نشان Crozz معرفی می شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
فولکس واگن ID.4

زبان طراحی خودرو بسیار به مدل ID.3 هاچ بک شباهت دارد. به گزارش رسانه های محلی چین، در هر دو مدل ID.4 X و ID.4 Crozz، فاصله طولی بین محورها به ۲۷۶۵ میلی متر و عرض آن ها به ۱۸۵۲ میلی متر می رسد، اما طول و ارتفاع مدل ها متفاوت است. در مدل ID.4 X ارتفاع به ۱۶۴۰ میلی متر و طول به ۴۶۱۲ میلی متر می رسد، درحالی که، در مدل ID.4 Crozz طول به ۴۵۹۲ میلی متر و ارتفاع به ۱۶۲۹ میلی متر می رسد.

فولکس واگن ID.4

از نظر ظاهری نیز طراحی سپر جلو و میزان ارتفاع خودروها متفاوت است. هر دو مدل در گروه مشترک (Joint Venture) «فاو – فولکس واگن» و برمبنای پلتفرم خودروهای الکتریکی MEB فولکس واگن تولید می شوند. همانند مدل ID.3 هاچ بک یک موتور الکتریکی با ۲۰۱ اسب بخار قدرت در اکسل عقب قرار خواهد گرفت.

فولکس واگن ID.4

احتمالاً انتخاب بسته باتری ها نیز همانند مدل ID.3 خواهد بود و بزرگ ترین بسته باتری ها ظرفیتی در حدود ۵۰۰ کیلومتر خواهد داشت. با توجه به عکس ها، دو تریم ۱ST Edition و Pro قابل سفارش هستند. هر دو مدل جدید کراس اوور فولکس واگن ID.4 X و ID.4 Crozz از اواخر سال ۲۰۲۰ وارد نمایندگی های فولکس واگن در چین خواهند شد.

ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.