جی ام سی سیرا و شورولت سیلورادو تیونینگ هنسی رونمایی شدند

جی ام سی سیرا و شورولت سیلورادو

«جی ام سی سیرا» و «شورولت سیلورادو» جدیدترین وانت هایی هستند که تیونر «هنسی» برای شان بسته قدرتی Goliath را درنظر گرفته است.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

تیونر هنسی، که علاوه بر خودروهای عضلانی آمریکایی در تقویت وانت های آمریکایی نیز دستی بر آتش دارد، بسته قدرتی جدید خود را برای وانت های شورولت سیلورادو و GMC سیرا معرفی کرده است. این بسته، که Goliath 700 نام دارد، برای مدل هایی با پیشرانه ۶٫۲ لیتری ۸ سیلندر درنظر گرفته شده است.

جی ام سی سیرا و شورولت سیلورادو

در این بسته لوازمی همچون سوپرشارژر ۲٫۹ لیتری با ۶ پوند بوست، سیستم اینترکولر، ورودی هوا با ظرفیت بالا، میل سوپاپ جدید، میل تایپیت های سخت کاری شده و سیستم خنک کاری کارتل روغن موجود است. با تغییر در واحد مدیریت پیشرانه، قدرت سیلورادو و سیرا تا ۷۰۰ اسب بخار در دور ۶٫۳۰۰ افزایش یافته است.

جی ام سی سیرا و شورولت سیلورادو

در نتیجه، شتاب گیری صفر تا ۱۰۰ این وانت های غول پیکر، تنها در ۴٫۳ ثانیه انجام می گیرد. سرعت گیری وانت های هنسی از هوندا سیویک تایپ R سریع تر انجام می گیرد و با ب ام و M2 کامپتیشن با وزن بسیار کم برابری می کند.

جی ام سی سیرا و شورولت سیلورادو

در بسته گولایث هنسی افزون بر لوازم پیشرانه، قطعاتی هم برای بهبود عملکرد آفرودی خودروها درنظر گرفته شده است. این قطعات شامل سپرهای مخصوص در جلو و عقب، چراغ های LED آفرود در جلو، رینگ های ۱۰ پره ۲۰ اینچی هنسی با رنگ تیره، لاستیک های ۳۵ اینچی آفرود تویو و کیت لیفت ۶ اینچی می شود.

جی ام سی سیرا و شورولت سیلورادو

گرافیک های منحصر به فرد Goliath و هنسی نیز برای بدنه قابل سفارش هستند. هنسی کابین جی ام سی سیرا و شورولت سیلورادو را نیز با نصب پلاک ها و نشان های مخصوص خود مزین کرده است. سفارش بسته قدرتی پیشرانه و تزیینات کابین به تنهایی ۲۹٫۹۵۰ دلار برای مشتریان آب می خورد.

جی ام سی سیرا و شورولت سیلورادو

خریدارانی که بخواهند بسته لوازم آفرودی را نیز سفارش دهند، باید مبلغ ۱۸٫۹۵۰ دلار دیگر پرداخت نمایند. آپشن های دیگری همچون تودوزی لوزی شکل مخصوص با ۵٫۹۵۰ دلار قیمت، رم ایر کاپوت با ۵٫۹۵۰ دلار قیمت، سیستم اگزوز فولادی کت بک با قیمت ۲٫۷۵۰ دلار، پوشش فضای بار الکترونیکی با ۴٫۴۵۰ دلار قیمت و فضای بار تاشونده با قیمت ۳٫۴۵۰ دلار نیز برای سفارش موجود هستند. هنسی در سال فقط ۱۰۰ دستگاه از شورولت سیلواردو و جی ام سی سیرا Goliath تولید خواهد کرد.

ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.