آلفارومئو جولیا و استلویو کوادریفاگلیو فیس لیفت با فناوری های جدید معرفی شدند

جولیا و استلویو کوادریفاگلیو

پس از معرفی مدل های استاندارد فیس لیفت از «جولیا» و «استلویو»، اکنون «آلفارومئو» نسخه های قدرتی «کوادریفاگلیو» از مدل های مذکور را نیز رونمایی کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

همانند سایر خودروها، مدل های فیس لیفت جولیا و استلویو کوادریفاگلیو آلفارومئو نیز با تغییرات ظاهری جزئی معرفی شده اند، اما در بحث ایمنی و فناوری، خودروهای مذکور به روزرسانی چشمگیری را تجربه کرده اند.

ویژگی های فنی

جولیا و استلویو کوادریفاگلیو

در ابتدا باید گفت که پیشرانه ۲٫۹ لیتری تویین توربوی ۶ سیلندر بدون تغییر باقی مانده است. در نتیجه قدرت پیشرانه به ۵۰۳ اسب بخار و گشتاور آن به ۶۰۰ نیوتن متر می رسد. در آلفارومئو جولیا کوادریفاگلیو انتقال قدرت به چرخ های عقب و در مدل استلویو انتقال قدرت به تمامی چرخ ها صورت می گیرد.

جولیا و استلویو کوادریفاگلیو

شایان ذکر است که هر دو مدل از سیستم توزیع گشتاور هوشمند و جعبه دنده ۸ سرعته خودکار بهره می برند. همانند گذشته، سواری خودروها با استفاده از سیستم تعلیق فعال، Alfa DNA Pro selector با حالت رانندگی مسابقه ای و باله های متحرک (مختص به جولیا) بهبود یافته است. آلفارومئو برای مدل های فیس لیفت جولیا و استلویو کوادریفاگلیو، آپشن جدید سیستم اگزوز تیتانیومی آکراپوویچ با خروجی های فیبرکربنی را درنظر گرفته است.

جولیا و استلویو کوادریفاگلیو

از تغییرات ظاهری صورت گرفته در خودروها می توان به نصب چراغ های LED جدید با قاب تیره در قسمت عقب و قاب تیره برای جلوپنجره در قسمت جلو اشاره کرد. آلفارومئو استلویو برای اولین بار در سری خودروهای کوادریفاگلیو از رینگ های ۲۱ اینچی بهره می برد.

جولیا و استلویو کوادریفاگلیو

قطعات فیبرکربنی همچون قاب جلوپنجره، پوشش آینه ها و باله عقب نیز به صورت آپشن قابل سفارش هستند. آلفارومئو رنگ های جدیدی را برای مدل فیس لیفت جولیا و استلویو درنظر گرفته که از جمله آن می توان به رنگ heritage اشاره کرد.

کابین

جولیا و استلویو کوادریفاگلیو

در کابین خودروها تغییرات گسترده تری شکل گرفته که به وضوح قابل شناسایی هستند. از جمله تغییرات می توان به فرمان و دسته دنده چرمی، کنسول وسط جدید با فضای بیش تر و کمربندهای سبز با قرمز آپشنال اشاره کرد. خریداران می توانند پوشش چرم و آلکانترا را برای صندلی های استاندارد سفارش دهند و یا به سراغ صندلی های مخصوص اسپارکو با قالب فیبرکربنی بروند.

جولیا و استلویو کوادریفاگلیو

فناوری سیستم سرگرمی نیز به روزرسانی شده و اکنون از نمایشگر ۸٫۸ اینچی جدید در پنل میانی استفاده شده است. در سیستم سرگرمی مدل های کوادریفاگلیو، صفحه ای مخصوص برای مشخصات فنی و قدرتی خودرو در نظر گرفته شده است.

جولیا و استلویو کوادریفاگلیو

در این صفحه، اطلاعاتی از قبیل دمای بخش های مختلف پیشرانه، گشتاور موجود، بوست توربو و قدرت مورد استفاده نمایش داده می شود. اطلاعات دیگری همچون کرنومتر سرعت گیری و بیشینه سرعت نیز در این صفحه قابل استفاده است.

ایمنی

آلفارومئو جولیا و استلویو کوادریفاگلیو در بحث ایمنی و سیستم های کمک راننده نیز به روزرسانی قابل توجهی را تجربه کرده اند و اکنون از مرحله دوم فناوری خودران بهره می برند.

جولیا و استلویو کوادریفاگلیو

از جمله فناوری های موجود می توان به راهنمای ماندن در خط، راهنمای شناسایی نقطه کور فعال، کروزکنترل فعال، شناسایی علائم ترافیکی و کنترل هوشمند سرعت، راهنمای ترافیک پیشِ رو، راهنمای بزرگراه و هشدار هوشیاری راننده اشاره کرد.

عرضه مدل های فیس لیفت شده از آلفارومئوی جولیا و استلویو کوادریفاگلیو از تابستان امسال در اروپا آغاز می شود.

ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.