تصاویر رسمی و مشخصات KMC T8 اعلام شد + کاتالوگ

KMC T8

شرکت «کرمان موتور» برنامه دارد تا در هفته های آتی، اولین پیکاپ دو دیفرانسیل خود را وارد بازار کند. «KMC T8» که نمونه داخلی سازی شده «جک T8» است، اولین پیکاپ توربو شارژ بنزینی در ایران شناخته می شود که قابلیت های آفرودی در آن وجود دارد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری «اسب بخار»، کی ام سی T8 قرار است تا در نسخه فول آپشن دنده ای وارد بازار شود. این خودرو فرایند اخذ مجوزهای استاندارد را پشت سر گذاشته و حال به حضور در جاده های کشور نزدیک شده است. حال شرکت کرمان موتور تصاویر رسمی جک T8 داخلی را به همراه کاتالوگ منتشر کرده و با این اقدام نشان می دهد که احتمالا بزودی پیش فروش رسمی این پیکاپ آفرودی آغاز خواهد شد.

پیکاپ KMC T8 به پیشرانه دو لیتری توربو مجهز است و ۱۷۴ اسب بخار را با گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر تولید می کند. این توان از طریق جعبه دنده ۶ سرعته دستی به چرخ های جلو و عقب منتقل می شود. کی ام سی T8 این قابلیت را دارد تا به صورت الکتریکی وضعیت انتقال قدرت میان چرخ های جلو و عقب تنظیم شود.

جک T8 که در بازار ایران با نشان KMC عرضه خواهد شد به دو کیسه هوا، قفل دیفرانسیل الکتریکی، استارت دکمه ای، چراغ های زنون، چراغ روشنایی روز، سنسور نور، سنسور باد لاستیک، کنترل شروع حرکت در سربالایی، کنترل پایداری الکتریکی، تهویه دستی الکتریکی، کروز کنترل، سنسور پارک و دوربین عقب، تریم داخلی چرم مصنوعی و… مجهز است.

این احتمال وجود دارد که کی ام سی T8 با قیمتی فراتر از ۶۸۰ میلیون تومان به مرحله پیش فروش برسد. این پیکاپ مونتاژی می تواند تا در بازار ایران با خودروهایی مانند آمیکو آسنا، فوتون تونلند و… رقابت کند.

KMC T8

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.