فروش اقساطی انواع مدل‌های بی ام و در سایت دیوار چه شرایطی دارد؟

فروش اقساطی انواع مدل‌های بی ام و در سایت دیوار چه شرایطی دارد؟
در این بحثی نیست که کمپانی بی ام و، یکی از شناخته‌شده و مهمترین کارخانه‌های خودروسازی جهان به شمار می‌رود و در طول دهه‌های گذشته نشان داده است که محصولات این کارخانه را نمی‌توان با بهایی اندک خریداری کرد.

مدیران 777 مدیران 777

اما همین کارخانه بخش مهمی از سود بالای فروش خود را مدیون فراهم کردن شیوه‌های مختلف خرید برای مشتریانش است. فروش اقساطی بی ام و نیز یکی از همین شیوه‌هاست که در ایران و بسیاری از کشورهای دیگر به اجرا گذاشته می‌شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

بیش از ۱۰۰ سال از آغاز فعالیت کمپانی بی ام و می‌گذرد و در طول یک قرن گذشته این کارخانه آلمانی توانسته است با فروش خوب و تولیدات ویژه، خود را به عنوان یکی از تاثیرگذارترین تولیدکنندگان بین‌المللی خودرو تثبیت کند. همین کارخانه که در دوران ما به عنوان یکی از غول‌های فرمول یک، خودروهای لوکس و مسابقات اتومبیل‌رانی شناخته می‌شود، در ابتدای کار خود هیچ ارتباطی با خودرو نداشت.

این کمپانی در ابتدا تولیدکننده موتور هواپیما بود و دلیل توجه به آن نیز به تولید موتورهای کم مصرفی مربوط می‌شد که در دهه ۱۹۲۰ میلادی می‌توانستند در ارتفاع بالا همچنان کار کنند و به تولید انرژی برای هواپیما ادامه دهند. البته بهتر است بدانید همین کمپانی صاحب نام در سال‌های پایانی دهه ۱۹۵۰ تا مرز ورشکستگی پیش‌‌رفت، اما تولید محصولات تازه توانست جان تازه‌ای در رگ‌های این کارخانه بدمد.

از اولین حضور محصولات این کارخانه در ایران بیش از نیم قرن گذشته و در طول این دهه‌ها، انواع مدل های بی ام و در کشور ما به فروش رفته است‌: از مدل‌های قدیمی ۲۰۰۲ گرفته تا آخرین مدل‌های سری X و Z. در سال‌های اخیر، فروش اقساطی بی ام و نیز در ایران با استقبال از سوی گروه گسترده‌ای از مشتریان این خودرو مواجه شده است و چندین شرکت ایرانی اقدام به فروش این خودرو به شکل اقساطی کرده‌اند.

فردیس خودرو یکی از شرکت‌هایی است که از سال ۱۳۸۵ به حوزه فروش اقساطی خودرو وارد شده است و در حال حاضر به فروش انواع مد‌ل‌های بی ام و می‌پردازد. مدل‌هایی که این شرکت امکانات ویژه‌ای را برای فروش اقساطی آنها فراهم کرده است عبارتند از X3، ۷۳۰li، ۵۳۰i، ۵۲۰، ۳۲۰، ۶۵۰، Z4 و X6. همه این مدل‌های بی ام و با اقساط ۲۴ تا ۶۰ ماهه و با ۱۸ درصد سود سالیانه از سوی فردیس خودرو به مشتریان عرضه می‌شوند.

البته شرکتی که پیش از دیگر موسسات، واردات محصولات این کمپانی آلمانی را به طور رسمی به ایران آغاز کرد، شرکت پرشیا خودرو بود که از سال ۱۳۸۳ به این عرصه وارد شد و هنوز هم به فعالیت خود ادامه می‌دهد. این شرکت برای مثال برای فروش قسطی بی ام و های سری ۵، ۳۰ درصد از قیمت خودرو را در پیش پرداخت دریافت می‌کند و باقیمانده بهای خودرو نیز باید در اقساط ۲۴ ماهه به این شرکت پرداخت شود.

راشین خودرو مهر ایرانیان نیز شرکت دیگری است که در عرصه فروش اقساطی بی ام و فعالیت دارد و به وارد کردن و فروش انواع خودروهای خارجی می‌پردازد. راشین خودرو با دریافت نیمی از بهای انواع مدل‌های بی ام و – حتی نمونه‌های تولید شده در سال ۲۰۱۹ – خودروی مورد نظر را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار شما می‌گذارد و با دریافت ضمانت‌های لازم، این خودروها را با اقساط شش تا ۲۴ ماهه به خریداران عرضه می‌کند. در سایت دیوار هم می‌توان آگهی‌هایی در زمینه فروش اقساطی پیدا کرد.

منبع :‌ ویرلن

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.