قسمت ششم فصل ششم اسب بخار

در این قسمت از برنامه اسب بخار، رنو تندر ۹۰ پیکاپ را در جایگاه یک خودروی کار و تجاری و از سویی امدادی بررسی کرده ایم. همچنین به سراغ تست و بررسی کراس اوور جدید گروه بهمن رفته ایم و دیگنیتی پرایم را به برنامه اسب بخار آورده ایم. پیگیری تخلفات آشکار در بازار خودرو، آموزش فنی و کارشناسی خودرو، برگزاری مسابقه، پرداختن به موضوع خودروهای سنگین و… از جمله آیتم های قسمت ششم فصل اخیر اسب بخار است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

در آیتم «ماشین کار»، شغل امداد خودرو را تجربه کرده ایم و با یک دستگاه رنو تندر ۹۰ پیکاپ مجهز شده برای امداد فنی به خودروها، قدم در خیابان های تهران گذاشته ایم. همچنین در ادامه برنامه به بررسی یکی از جدیدترین و پرحاشیه ترین محصولات خودروسازان داخلی پرداخته ایم و بالاخره «دیگنیتی پرایم» گروه بهمن را مورد تست و بررسی قرار داده ایم. این کراس اوور کوپه و مونتاژی که قرار است تا بزودی به فروش برسد، حال در قسمت ششم فصل ششم اسب بخار حاضر شده و به مواردی چون معرفی خودرو، تست شتاب، بررسی عملکرد دیگنیتی در هنگام رانندگی و… پرداخته شده است.

در بخش «تیپ کار» قسمت جدید فصل ششم اسب بخار هم به سراغ آموزش فنی و کارشناسی خودرو رفته ایم و عملکرد یکی از مجموعه های آموزشی در زمینه تدریس مباحث فنی سنجش نموده ایم. در بخش گیرپاچ هم خرید و فروش خودروهای ممنوع المعامله مطرح می کنیم و با توجه به قوانین جدید عرضه خودرو، نگاهی به عملکرد فروشندگان و خریداران در بازار داشته ایم.

در آیتم «دست انداز» هم بار دیگر با «فربد زاوه» همراه خواهیم بود و در مورد استانداردهای جاده و تولید خودروهای تجاری مانند کامیونت، کمپرسی و کشنده بنز در ایران خودرو دیزل گفت و گویی ترتیب داده ایم.

لازم به ذکر است که در کنار انتشار ویدیوهای فصل ششم اسب بخار در آپارات و یوتیوب، قسمت های این فصل نیز از پیام رسان آیگپ و تلویزیون اینترنتی فیلیمو هم پخش می شود.

مسابقه قسمت ششم فصل ششم اسب بخار:

در این قسمت از مجموعه اسب بخار، مسابقه ای برگزار می شود و پس از پایان فرصت ثبت رای، به قید قرعه سه نفر از شرکت کنندگان برنده جایزه ۵۰۰ هزار تومانی خواهند شد. همچنین در پایان فصل ششم اسب بخار، به سه نفر از شرکت کنندگان در مسابقه ها و نظرسنجی های این فصل، تلفن همراه سامسونگ اهدا می شود.

در این قسمت سوال شده که “رنو آرکانا قرار بود تا در چه ماهی و با چه نامی در ایران رونمایی شود؟” و مخاطبان این برنامه می توانند با مراجعه به صفحه رسمی اسب بخار در آیگپ و یا صفحه آیلند آیگپ در این نظرسنجی شرکت کنند.

آلبوم تصاویر دیگنیتی پرایم گروه بهمن:

آلبوم تصاویر پشت صحنه قسمت ششم فصل ششم اسب بخار:

عکس ها: عرفان حمیدی/ علیرضا پاداش

پایگاه خبری اسب بخار

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.