کیا سول 2022 با قیمت بالاتر و بدون گیربکس دستی عرضه می شود

سول 2022 بدون گیربکس دستی
سول ۲۰۲۲ بدون گیربکس دستی

کیا سول ۲۰۲۲ با قیمت پایه بالاتر و بدون گیربکس دستی آماده ورود به بازار جهانی می شود. به روزرسانی هایی هم در بخش های تکنولوژی و فنی این خودرو رخ داده اند.

مدیران 777 مدیران 777

ضمن این که، نشان جدید کیا را هم بر روی کاپوت آن، کاپ وسط رینگ ها و درِ صندوق عقب می توان مشاهده کرد. لوگوی جدید کیا همچون امضایی اختصاصی در حال نصب بر روی نسل جدید محصولات این شرکت است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
سول 2022 بدون گیربکس دستی
سول ۲۰۲۲ بدون گیربکس دستی

کیا سول ۲۰۲۲ در تریم LX با قیمت پایه ۱۹,۱۹۰ دلار (به اضافه ۱,۱۷۵ دلار هزینه حمل و نقل) و با گیربکس اتوماتیک به دست مشتریان می رسد. در مدل ۲۰۲۱، قیمت این خودرو با گیربکس ۶ دنده دستی، ۱۷,۴۹۰ دلار و با جعبه دنده اتوماتیک، ۱۸,۹۹۰ دلار بود.

کیا سول ۲۰۲۲ در نسخه LX به نمایشگر استاندارد ۸.۰ اینچی مجهز شده که جای نمایشگر ۷.۰ اینچی سابق را گرفته است. یک پکیج تکنولوژیکی جدید هم برای مدل های ۲۰۲۲ از تریم LX عرضه شده است که رینگ های ۱۶.۰ اینچی آلیاژی، رادار نقطه کور، رادار تصادف از عقب، رادار تغییر لاین، رادار برخورد از جلو، رادار حفظ حرکت بین خطوط و رادار افزایش هوشیاری راننده را شامل می شود. در تریم های LX S و EX، رنگ بدنه جدید خاکستری استیل به جای نقره ای درخشان قابل سفارش خواهد بود.

کابین سول 2022 بدون گیربکس دستی
کابین سول ۲۰۲۲ بدون گیربکس دستی

تریم های S، X-Line و GT-Line از کیا سول ۲۰۲۲ اما با تغییراتی جدید همراه شده اند. در این مدل ها اکنون می توان نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی را به طور استاندارد همراه با نویگیشن سفارش داد.

سیستم تهویه با تنظیم دوگانه درجه حرارت، استارت دکمه ای پیشرانه به همراه ایموبلایزر، درگاه شارژ بدون سیم برای تلفن همراه و دو پورت شارژ USB نیز از دیگر ویژگی های این تریم ها در کیا سول ۲۰۲۲ هستند. با این اوصاف، قیمت پایه مدل های مختلف کیا سول ۲۰۲۲ بدون احتساب هزینه حمل و نقل به شرح زیر است:

تریم خودروقیمت مدل ۲۰۲۲قیمت مدل ۲۰۲۱
LX 2.0L $۱۹,۱۹۰$۱۸,۹۹۰
S 2.0L $۲۱,۴۹۰$۲۰,۵۹۰
X-Line 2.0L$۲۲,۵۹۰$۲۱,۶۹۰
GT-Line 2.0L $۲۲,۵۹۰$۲۱,۶۹۰
EX 2.0L $۲۳,۴۹۰$۲۳,۲۵۰
Turbo 1.6T $۲۷,۷۹۰$۲۷,۵۵۰

سپهر عظیمی

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.