گسترش آمیکو در داخلی سازی و ارتقای نمایندگی ها

آمیکو
در حاشیه حضور گروه صنعتی آمیکو در نمایشگاه خودروی ارومیه به واسطه نمایندگی فعال این شرکت در آذربیایجان غربی، مدیران ارشد این شرکت صحبت های جدیدی را در مورد پروژه های در دست انجام آمیکو بیان نمودند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

سید بابک فیض بخش، مدیر داخلی سازی شرکت آمیکو، روز گذشته در مصاحبه با پایگاه خبری اسب بخار گفت: «آسنا برای داخلی سازی ۲۸ درصد آماده شده و بزودی با عمق ساخت داخل بیشتر به بازار عرضه می شود».
آمیکو
فیض بخش در ادامه افزود: «در شرایط فعلی شاسی و زیر شاسی آسنا به همراه برخی قطعات دیگر با کمک سازندگان کشور داخلی سازی شده و قرار است تا در هفته های جاری پروژه تولید مجدد آمیکو آسنا با قطعات داخلی آغاز شود. در فاز دوم پروژه تعریف شده توسط مدیران آمیکو، قرار است تا اجزای کابین و برخی تزیینات هم در کشور ساخته شود. در فاز سوم هم با سرمایه گذاری آمیکو بحث تولید CKD کابین آسنا در کشور آغاز خواهد شد و فرایند ED و رنگ کابین نیز در داخل کشور صورت می پذیرد. با عملیاتی شدن فاز ۲ و ۳ داخلی سازی آمیکو آسنا، این پیکاپ با عمق ساخت داخل فراتر از ۴۰ درصد در ایران تولید خواهد شد».
سید بابک فیض بخش اعلام کرد: «با آغاز پروژه داخلی سازی آسنا با حفظ کیفیت و حتی ارتقای آن، توانسته ایم تا ارزبری برای این پیکاپ دو دیفرانسیل را کاهش دهیم و همچنین توانسته ایم تا با نظارت مستقیم برای فرایند تولید قطعات، تغییرات لازم را جهت ارتقای کیفیت اعمال کنیم. در کنار کاهش ارزبری برای تولید آسنا، فرایند داخلی سازی قطعات می تواند در شبکه خدمات پس از فروش با توزیع سریع رضایت مشتریان را فراهم کند. در شرایطی که سیاست آمیکو بر ارتقای کیفیت در هر زمینه ای است، قطعا افزایش شبکه فروش و خدمات پس از فروش می تواند با دستیابی سریع به قطعات داخلی، رضایت مشتریان را فراهم نمایند».
آمیکو
عباس حاج محمدعلی، رئیس امور نمایندگان شرکت آمیکو، در گفت و گو با خبرنگار اسب بخار گفت: «در حال حاضر سیاست مدیران آمیکو این است که از نمایندگی های شرکت در مسیر ارتقای نشان تجاری حمایت کنند. امروز ما برای حضور نمایندگانمان در نمایشگاه های خودروی استانی حمایت می کنیم و از آن ها می خواهیم تا ایده های خود را با ما مطرح کنند. در این دوره هم با همت نماینده ارومیه آمیکو، به نمایشگاه خودروی این شهر آمده ایم و می بینیم که این اقدام تا چه حد زیادی استقبال مشتریان و بازدیدکنندگان را به همراه داشته است».
رئیس امور نمایندگان آمیکو در ادامه افزود: « چند وقتی است که سیاست گذاری خود را بر افتتاح یک نمایندگی در هر استان گذاشته ایم و می خواهیم ساز و کار فروش و خدمات پس از فروش خودروهای پیکاپ را از خودروهای تجاری سنگین جدا کنیم. اولویت ما برای این اقدام نمایندگی های فعلی آمیکو هستند و در کنار این، به بررسی درخواست عاملیت پیکاپ سایر متقاضیان دیگر هم می پردازیم».
همچنین حاج محمدعلی اعلام کرد: «قطعا در شهرهای بزرگ برنامه داریم تا هر چه سریعتر با تعدد نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش، میزبان بهتری برای مشتریان خود باشیم و در گام نخست بستری جدید را برای پیکاپ های آمیکو فراهم نماییم».
آمیکو
عبدالرضا رضایی، نمایندگی ۱۳۰۳ آمیکو در ارومیه با بیان این که در روز نخست نمایشگاه خودروی ارومیه شاهد استقبال خوبی از سوی بازدید کنندگان از نمایشگاه بودیم، گفت: در سال جاری استقبال زیادی از محصولات تجاری آمیکو در آذربایجان غربی شده است. رضایی که یکی از نمایندگی های گروه صنعتی آمیکو است که از نظر فروش در رتبه بالایی قرار دارد، افزود: در حال حاضر کشنده آمیکو نسبت به سایر محصولات این شرکت از تقاضای بیشتری در این استان برخوردار است که این امر به دلیل موقعیت منطقه ای آذربایجان غربی و توانایی های فنی این کشنده است.


این نماینده استانی آمیکو افزود: با توجه به اینکه به مناسبت آغاز نمایشگاه، گروه صنعتی آمیکو طرح فروش ویژه کشنده و کامیون را آغاز کرده است، نمایندگی ۱۳۰۳ رضایی – ایقایی آماده ارائه خدمات متناسب با استانداردهای آمیکو به خریداران محصولات این شرکت است.
رضایی در پایان با اشاره به کمبود تبلیغات محیطی و شهری نمایشگاه خودرو در شهر ارومیه، تصریح کرد: با وجود اینکه در سطح شهر ارومیه تبلیغات بسیار کمی برای اطلاع رسانی نمایشگاه ارومیه انجام شده بود اما بازدید و استقبال همشهریان از این نمایشگاه تا امروز مطلوب بوده است و به طور قطع در روزهای آینده بهتر نیز خواهد شد.

یادآور می شود، نمایندگی مجاز ۱۳۰۳ رضایی – ایقایی آمیکو در ارومیه- کیلومتر ۳ جاده سلماس -نرسیده به فرودگاه – روبروی جهاد استان – جنب روغن موتور ملت واقع شده است.

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.